Magazin > Lepota & telo
14 ogledov

Ironična moda

Utrip z newyorške modne piste
1/16
Žurnal24 main
Na modnem tednu v New Yorku se je s svojimi kreacijami predstavil tudi domači kreator Bradley z blagovno znamko Tuleh.

Blagovno znamko Tuleh sta leta 1998 na trg poslala Josh Patner in Bryan Bradley. Med visoko družbo New Yorka je bila takoj sprejeta, saj so se naravnost zaljubili v retro poslikave in energične obleke. Štiri leta pozneje sta se partnerja razšla in znamko je prevzel Bradley. Preoblikoval jo je v bolj temačno in ironično, a njegove kreacije so še danes namenjene dekletom iz visoke družbe, ki jih mami duh nižjega sloja ...

Preden je Bradley oblikoval svojo blagovno znamko, se je uril pri znanih imenih, kot sta Calvin Klein in Anne Klein.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.