Avto
18 ogledov

Instant recept za poslovno limuzino

Renault latitude
1/63
Žurnal24 main
Renault je z latitudom znova in na relativno poceni način vstopil nazaj v segment poslovnih limuzin, kjer je z vsaj desetletje oddaljenim safranom že bil.

Poceni in enostavno zato, ker so si pri tej znamki vse potrebno za latitude sposodili pri Samsungu (katerega lastniki so), natančneje pri modelu SM5, mu dodali evropskim kupcem prilagojene motorje in opremo in "voila." Cene se pričnejo pri 22 tisočakih in se zavihtijo tja do 40 tisočakov.

Korejsko francoski miks
Kar veliko za Renaulta bi rekli mnogi, in bi imeli prav. Ampak za to vsoto (40 tisočakov namreč) dobite veliko avtomobila – latitude v dolžino meri 4,90 metra z medosno razdaljo 2,76 metra pa obljublja prostorno notranjost namenjeno štirim - zmogljivi V6 dizel, masažne sedeže, bose audio sistem in še veliko tega.

Oblikovno se kot rečeno naslanja na samsungov SM5, ki si kar nekaj potez sposoja pri večjih modelih znamke Renault. Prednji del je dokaj samosvoje oblikovan, enako velja tudi za zadek, čeprav porekla, ki ni francosko elegaten, ne moreta skriti. Z boka izgleda klasična limuzina, prtljažnik ali bolje rečeno pokrov le-tega pa si zasluži grajo, saj se vodila zajedajo v notranjost in okrnijo prostor, nekaj česar v tem razredu nismo vajeni. Poleg tega tudi v najdražji različici ali proti doplačilu ne omogoča električnega odpiranja, kaj šele zapiranja.
    
Notranjost je lahko (zelo) prestižna
Notranjost nadaljuje izročilo začeto pri zunanjosti, kar pomeni, da lahko tudi tukaj najdemo paralele z aktualnimi renaultovimi modeli, predvsem laguno, moti pa postavitev stikala za zagon vozila in pri osnovnih različicah količina matirane plastike, ki ne deluje ugledno. Bolje je seveda pri različici initiale, saj mat plastiko na mnogih mestih zamenja klavirska črnina, ki dobro sovpada z vedno serijsko imitacijo aluminija na podaljšku sredinske konzole.

Količina prostora je pričakovana, predvsem v drugi vrsti pa nič kaj izjemna. Enako velja tudi za prej omenjeni 477 litrski prtljažnik, katerega podiranje sedežev ni tako enostavno kot recimo v laguni Materiali so tipični za tega proizvajalca, kakor tudi kakovost izdelave. Opremski paketi so trije, "osnovni" expression pa pomeni tudi že ESC sistem, dvoobmočno samodejno klimatsko napravo, senzor za dež, platišča iz lahke litine 16“ in audio napravo s sšestimi zvočniki in povezavo bluetooth.

Pri paketu business se pod audio napravo podpiše arkamys, dobite pa tudi dva dodatna zvočnika, kakor tudi prostoročno kartico renault, električno poklopljivi stranski ogledali, delno usnjeno oblazinjenje, palec večja platišča, bi-ksenonske žaromete, samodejno ročno zavoro in navigacijski sistem carminat tom tom. Paket initiale pa vse to nadgradsi še z usnjeno notranjostjo, triobmočno klimatsko napravo, navigacijski sitem carminat DVD + parkirno kamero, arkamys naredi prostor bose audio napravi, atermičnim vetrobranskim steklom, osvežilcem zraka in ionizatorjem, platišča pa so še palec večja. Poleg električno nastavljivih in ogrevanih prednjih sedežev pa voznikov omogoča tudi masažo (pet programov).

Nissanov bencinar, Renaultovi dizli
Motorno paleto sestavljajo eden bencinski dvolitrski motoro z 103 kilovati, ki ga je posodil Nissan, in trije dizelski, ki so prišli iz Renaultovega tabora. Osnovni dvolitrski zmore 110 kilovatov in je tako kot bencinar zvezan s šest stopenjskim ročnim menjalnikom, zmogljivejši pa zmore 127 kilovatov in je lahko po želji kupca zvezan tudi s šest stopensjko avtomatiko. Ta pa je edina opcija pri najbolj mzogljivem trilitrskem dizlu, ki zmore 177 kilovatov največje moči.

Podvozje sestavlja prema MacPherson na prednji kolesni osi, na zadnji pa najdemo multi link vpetje. To naj bi latitudu zagotavljalo tako limuzinske kot dinamične vozne lastnosti. Kratek preizkus je pokazal, da je latitude kot celota bližje prvemu.

Občutno cenejši od konkurence
Latitudu lahko konkurenco najdemo pri škodi superb in podobnih, čeprav so limuzine srednjega razreda, kamor štejemo mondea, insignijo in podobne velikostno kakor tudi cenovno že zelo blizu. Za osnovnega latituda boste odšteli 22 tisočakov, za osnovnega z dizelski motorjem pa 25 tisočakov. Zsrenji dizel in paket opreem sta od tega še dva tisočaka dražja, avtomatika pa še 1.300 evrov. Vrhunec ponudbe pa pomeni DCi 240 V6 initiale različica, ki jo cenijo na 39.900 evrov. Letos naj bi prodali 70, drugo leto pa 100 latitudov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.