PLUSI, MINUSI |
Plusi: Videz, udobje, kakovostna izdelava, udobni sedeži, pogon, oprema, tehnologija. Minusi: Mehak volan in vzmetenje, povprečen prtljažnik. |
Prostornost in udobje
Čeprav ni dinamičen kot bavarski konkurent, ki v imenu nosi številko pet, pa gre za
svojevrstno oblikovno revolucijo, ki sta jo pred leti začela modela S40 in V50. V notranjosti je
vse umirjeno, ergonomija je razen manjših pomislekov vzorna, linije tekoče, prostora veliko, voznik
pa idealen položaj za volanom najde z zavezanimi očmi.
Tudi tisti, ki sedijo zadaj, se nad pomanjkanjem prostora ne bodo pritoževali,
udobje pa je zaradi naprednega vzmetenja prav tako na zavidljivi ravni.
Nekaj kompromisov ostaja
To se pozna pri športni vožnji, a roko na srce, volvo ni športnik, čeprav vseeno dopušča
tudi za odtenek bolj dinamično vožnjo. Slednjo predvsem zaradi stalnega štirikolesnega pogona in
cele vrste elektronskih pomagal, je pa res, da korektnega posredovanja ESP-sistema zadnje
generacije ni mogoče izklopiti.
Dizelski petvaljnik zadosti večini potreb, a konkurenca pri isti prostornini
zmore več vrancev in več pompa. Varnostna oprema je bogata, med drugim je tukaj tudi aktivni
tempomat z lahkotnim upravljanjem. Vozniku dobesedno ni potrebno drugega, kot sukati
volan.
Cena glede na vso opremo (ta je res celostna in nadpovprečna) več kot prepriča.
Enako velja za avto kot celoto.