Ljubljana. Konec marca bo s podpisom primopredajnih pogodb začel uradno delovati novoustanovljeni Javni zavod Ljubljanski grad. V upravljanje bo prevzel grad in tirno vzpenjačo, iz Festivala Ljubljana ter Ljubljanskih parkirišč in tržnic pa tudi 26 zaposlenih. Že včeraj je začela delovati nova spletna stran gradu, na tiskovni konferenci pa je vršilka dolžnosti direktorice Mateja Avbelj Valentan predstavila novo grafično podobo.
V zavodu si bodo prizadevali, da bi grad na leto obiskalo milijon ljudi. Razširiti nameravajo gostinsko ponudbo z vinoteko in nadgraditi ponudbo porok. Kot pojasnjuje Avbelj Valentanova, namreč 70 odstotkov obiskovalcev spletne strani išče informacije o porokah. Dan pred praznikom gradu, 16. maja, bodo poskušali obiskovalce privabiti z brezplačnim ogledom muzejev.
V novem zavodu se nameravajo intenzivno posvečati trženju dvoran za konference in protokolarne dogodke ter oživiti sprehajalno pot med gradom in Plečnikovimi Šancami. Do konca leta bodo končali prenovo trakta A z gostilno, do poletja pa prenovo lapidarija KLMT, ki je zaradi prisilne poravnave izvajalca SCT trenutno ustavljena. Mestna občina Ljubljana bo letos za prenovo gradu namenila dobrega 1,2 milijona evrov, prav toliko prihodkov pa bo zavod na leto potreboval za svoje poslovanje.
41
ogledov
Ljubljanski grad na svojem
Nov javni zavod. Nadaljevanje prenove in nadgradnja vsebin.