Evropski komisar za industrijo pojasnil, da enotno znižanje izpustov za vse tipe avtomobilov z
današnjega povprečja 160 g/km na 120 g/km ni mogoče. Predvsem nemški proizvajalci avtomobilov, ki
so navzoči v višjih avtomobilskih razredih, se zavzemajo za to, da bi komisija v uredbi o znižanju
emisij CO2 upoštevala dejstvo, da bi morali proizvajalci večjih in močnejših avtomobilov izpuste
znižati veliko bolj kot proizvajalci manjših, varčnejših avtomobilov. Breme znižanja izpustov bi
tako padlo predvsem na nemško avtomobilsko industrijo, s tem povezani stroški pa bi lahko ogrozili
njeno konkurenčnost.
Verheugen, sicer dolgoletni nemški socialdemokratski politik, je tudi menil, da bi se morala
razprava o tem, ali naj se v Evropi sploh še izdelujejo avtomobili visokega razreda, zaključiti.
"Z izvoznimi presežki v visokem razredu se služi denar, ki je potreben za raziskave in razvoj v
evropski avtomobilski industriji," je dodal Verheugen.
16
ogledov
Verheugen potolažil nemško industrijo
Evropska komisija bo pri oblikovanju predlogov o zmanjšanju izpustov CO2 iz avtomobilov na 120 gramov na kilometer upoštevala razlike med posameznimi podjetji, je ob robu frankfurtskega salona obljubil Günter Verheugen.