Slovenija
19 ogledov

Parkirišče še ni oživilo starega dela mesta

En evro stane ura parkiranja na parkirišču na Likozarjevi ulici; prva ura je bre Žurnal24 main
Sameva. Parkirišče na Likozarjevi ulici, ki je namenjeno obiskovalcem starega dela Kranja, je že dva tedna prazno.

Plačljivo parkirišče na Likozarjevi ulici na Hujah čez dan v glavnem sameva. Ob tem se že pojavljajo pomisleki, ali je pomanjkanje parkirnih prostorov res krivo za slab obisk starega dela Kranja in ključno za njegovo oživljanje.

Spomnimo
Mestna uprava je parkirnino na tem parkirišču uvedla po številnih pobudah Civilne iniciative za ohranitev življenja v mestu Kranj, ki je že dlje opozarjala, da občina z omejevanjem prometa in parkiranja mestno jedro vse bolj oddaljuje od obiskovalcev, s tem pa pospešuje beg številnih dejavnosti in zamiranje mesta.

Ljudje ga ne poznajo
Tako pri mestni upravi kot pri iniciativi menijo, da je za kakršnekoli sodbe o praznem parkirišču še prezgodaj. Član iniciative Aleksander Pavšler je prepričan, da parkirišča obiskovalci še ne poznajo in ne vedo, da omogoča brezplačno uro parkiranja. “Mislim, da je večja težava obveščanje,” je dejal, prepričan, da se bo parkirišče sčasoma prijelo. Med drugim je predlagal, naj občinske brošure o parkiranju razdeljujejo tudi mestni trgovci in gostinci.

Parkirnina
Prva ura brezplačna. Kranjska mestna uprava je parkirnino na Likozarjevi ulici uvedla 25. januarja. Na parkirišču je 81 prostorov, prva ura je brezplačna, vsaka naslednja stane en evro.

Prejšnji petek pozno dopoldne je bilo na parkirišču osem vozil, to sredo dopoldne sedem, zgodaj popoldne osem, sredi popoldneva 13. Izmed teh je eno, povsem zasneženo vozilo tam parkirano že dlje časa. V prihodnje naj bi na tem prostoru sicer zgradili garažno hišo.

 

Privlačnost ponudbe
V slabo obveščenost ljudi je vsaj za zdaj pripravljen verjeti tudi direktor mestne uprave Aleš Sladojevič. O pomenu, ki bi ga parkirišča lahko imela za oživljanje jedra, pa očitno nekoliko dvomi. “Če se bo izkazalo, da obiskovalci parkirišča ne bodo uporabljali, bo treba razmisliti, ali so ta res kriva, da ni obiska,” je dejal. Že pred časom je iniciativi sicer vrgel žogico in načel vprašanje privlačnosti ponudbe v mestnem jedru ter ustreznega odziva trgovcev in gostincev na potrebe obiskovalcev.

Večja vloga občine
Pavšler je odgovoril, da ne gre zgolj za parkirišča; pričakuje, da bo imela občina večjo vlogo tudi na drugih področjih. Med drugim ji predlaga izpeljavo oglasne akcije in zagotovitev mestnega menedžerja. “Občina naj pripravi glasilo s celotno ponudbo v mestu, potrebujemo pa tudi koga, ki bi usklajeval različne dejavnosti v mestu,” je našteval. Predvsem pa si je zaželel, da bila bolj dinamična. “Aprila smo na mestno upravo naslovili sveženj predlogov, a še nismo dobili vseh odgovorov,” je pojasnil.

Na občini nekatere izmed predlogov še proučujejo, so dejali. Glede občinskega reklamnega glasila so se vprašali, kaj bi storili, če bi ga zahtevali tudi veliki trgovci, o mestnih menedžerjih pa so dejali, da ti po Evropi ne delujejo pri občinskih upravah, temveč pri gospodarskih zbornicah ali razvojnih agencijah.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.