S Forda so sporočili, da je julija prodaja njihovih ključnih blagovnih znamk - Ford, Lincoln in
Mercury - zrasla kar za devet odstotkov na 118.197 vozil. Skupaj z vozili švedskega hčerinskega
podjetja Volvo in drugih vozil pa so julija prodali 165.279 vozil, kar je v primerjavi z lanskim
julijem za 2,3 odstotka več.
To naj bi bil znak, da ukrepi ameriške administracije za prestrukturiranje ameriške
avtomobilske industrije kažejo prve rezultate. K zvišanju prodaje naj bi pripomogli predvsem modeli
bolj varčnih vozil in pa program
''cash for clunkers'', s katerim je ameriška administracija subvencionirala zamenjavo
starih vozil z nakupom novih, energijsko varčnejših vozil.
Program je sicer v petek dobil novo vzpodbudo, potem ko so v predstavniškem domu ameriškega
kongresa odobrili dodatni dve milijardi dolarjev v ta namen. Forda je edini izmed treh velikih
ameriških avtomobilskih podjetij iz Detroita, ki se je izognil bankrotu.
4
ogledov
Ford znova raste
Pri Fordu so zabeležili prvo mesečno rast prodaje po novembru 2007. Prodaja se je julija na letni ravni povečala za 2,3 odstotka.