Med turistično sezono je pivo v Portorožu in Stari Ljubljani pregrešno drago. Obstaja sum, da gre za kartelne dogovore. Jani Soršak (UVK) bo nad sladoledarje poslal inšpektorje.
Slovenske turistične destinacije tudi letos s cenami upravičujejo svoj sloves.
Izstopa predvsem Portorož, kjer morate za malo pivo znamke Union odšteti kar tri evre. Zanimivo je,
da so v Portorožu cene v vseh lokalih, ki smo jih preverili, enake.
70 |
centov več kot v Kranju morate za kepico sladoleda odšteti v središču Ljubljane. |
Na vprašanje, ali je trg piva vendarle konkurenčen, pa Soršak pravi: "Je, je pa tudi res, da se ve, katera družba na tem našem trgu proda levji delež."
Bled je le Bled! In ker je to turistični kraj, se mi zdi cena 1,20 evra povsem primerna. Vem pa, da je ponekod tudi nižja. Štefka Strajnar |
|
Najvišjo ceno za kepico sladoleda – 1,5 evra – smo našli v Kavarni Tromostovje v Ljubljani. Cene sicer v posameznih krajih zelo nihajo, na najbolj obiskanih lokacijah v turističnih središčih pa ponudniki cene poenotijo. V Mariboru tako kepica stane en evro pri treh ponudnikih, ki trdijo, da se glede cen ne dogovarjajo.
Na Bledu so le trije ponudniki tovrstnega sladoleda, ki so imeli še do nedavnega enake cene. Kot pravi Predrag Negovanovič, prodajalec sladoleda v Vili Prešeren, so se za to odločili zaradi podražitev surovin: "Gostinski ponudniki se med seboj nismo dogovarjali in usklajevali, pač pa se je vsak odločil za svojo cenovno politiko."
Je pa prvi varuh konkurence obljubil, da bo na teren poslal tržne inšpektorje, ki bodo preverili tudi prodajalce sladoleda.