Na železniške tire je danes zadnjič zapeljala zadnja izmed električnih lokomotiv vrste 362, imenovanih Meh, ki so jo Slovenske železnice uporabljale slabih 45 let.
Kot je na priložnostni slovesnosti, ki je ob tem dogodku potekala na železniški postaji v Ljubljani, poudaril direktor poslovne enote vleka pri Slovenskih železnicah, Boštjan Miklavčič , so bile lokomotive vrste 362 zaradi svoje zanesljivosti med strojevodji izredno priljubljene.
Gre za zglobno lokomotivo, sestavljeno iz dveh polkabin, ki sta električno, mehansko in zračno povezani še z usnjenim in deloma plastičnim mehom. Od tod tudi ime Meh, ki so ga lokomotivi dali strojevodje.
Milijoni kilometrov
Tehnologija na lokomotivah je kljub več kot 60 izboljšavam z leti zastarela, njihovo vzdrževanje pa je, tako Miklavčič, postalo zelo drago. Poleg tega so se za izločitev tovrstnih lokomotiv iz voznega parka na Slovenskih železnicah odločili tudi zaradi krize, ki je povzročila upad transportnega dela, trenutno pa potekajo tudi zadnji prevzemi novih, sodobnih Siemensovih lokomotiv vrste 541.
Vse lokomotive te vrste so skupno od začetka obratovanja do danes prevozile približno 74 milijonov kilometrov. Od tega jih je danes "upokojena" prevozila več kot štiri milijone, prepeljala je okoli 20 milijonov ton tovora in opravila vleko okoli 25 tisoč različnih vlakov.