Avto
10 ogledov

Še bolj našpičen trizob

Maserati GranTurismo S je že na voljo za najmanj 144.438 evrov, k nam bodo letos
1/12
Žurnal24 main
Ob prvi predstavitvi GranTurisma so bili v trenutku razblinjeni vsi dvomi o lepoti zadnjega izdelka slovitega Pininfarine, ki je pri ustvarjanju tega modela pokazal vse svoje znanje oblikovanja privlačnih avtomobilov.

Sedaj je pripravljen tudi granturismo S, ki je hitrejši, močnejši, bolj brutalen in nenazadnje tudi bolj slišen.

Razlike med običajno različico in različico S bo znal našteti res malokdo. Granturismo S prepoznamo po novi obliki stranskih spojlerjev, po zadnjem spojlerju, ki je del pokrova prtljažnika, in po litih 20-palčnih platiščih posebnih oblik s sedmimi kraki. Zavore so serijsko obarvane z rdečo barvo, mogoče je izbirati še med petimi drugimi. Maska motorja pa je za razliko od tiste pri granturismu v mat barvi. Na zadku ne najdemo več štirih izpušnih cevi, saj sta jih nadomestili dve večjega premera.



V notranjosti vas pozdravijo zgolj najboljši materiali, pri granturismu S pa je vse še nekoliko bolj dodelano. Glavna spremeba je odsotnost menjalne ročice, ki sta jo dostojno nadomestila dva gumba za vzratno in prvo prestavo, voznik pa lahko menjalnik upravlja tudi preko ročic za volanskim obročem, ki sta v primerjavi s tistimi v "civilni" različici granturisma daljši.

Osemvaljni motor v obliki črke V pod kotom 90° z gibno prostornino 4691 cm 3 je kompakten in lahek, največjo moč 323 kW (440 KM) razvije pri 7000 vrt./min, največji navor 490 Nm pa pri 4750 vrt./min. Ob tem ne gre zanemariti tudi podatka, da motor večino (82 odstotkov) navora proizvede že malenkost nad 2000 vrtljaji. Za prenos tolikšne moči na cesto uporablja električno nadzorovan šeststopenjski menjalnik, ki je opremljen s programsko opremo MC-shift s šestimi načini delovanja. Športni zvok osemvaljnika pa še podkrepi poseben športni izpušni sistem.



Da je vse še za odtenek bolj zavito v tančico športnosti in dinamičnosti so se pri Maseratiju poigrali še z nastavitvami podvozja, ki stopijo v veljavo, ko voznik poseže po tipki sport. Poleg tršega podvozja postane odzivnejši še volanski mehanizem, menjalnik pa menja še tisti manjkajoči delček sekunde hitreje. Prvo stotico na prikazovalniku hitrosti granturismo S prekrije v 4,9 sekunde, končna hitrost 295 km/h pa je največja, kar jih je kdaj dosegel kak maserati serijske proizvodnje.
Motor in menjalnik sta pri maseratiju granturismo S razvrščena skladno z uporabo sheme transaxle, značilne za športne avtomobile, kar pomeni da je motor postavljen spredaj, menjalnik pa za potniško kabino. To botruje k skoraj idealni razporeditvi teže na prednjo in zadnjo os, ki znaša 47 oziroma 53 odstotkov v korist zadnje preme.

Maserati granturismo S je že na voljo za najmanj 144.438 evrov, k nam bodo letos zapeljali trije.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.