Avto
15 ogledov

Uglajenost po francosko

Težko pričakovana francoska šarmerka je le prišla. Drugačna, sveža, moderna in š
1/10
Žurnal24 main
Francoska šarmerka prepriča z udobjem in eleganco ter s kakovostnimi materiali v notranjosti. Najbolj nasprotujoča pa so si mnenja glede zunanje podobe.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Motor, volan, podvozje, materiali in izdelava notranjosti, samodejno zaklepanje.

Minusi: Poraba, menjalnik nima športnega načina, odlagalne površine na sredinski konzoli, prtljažnik nima kljuke.

Novo laguno so slovenski kupci pričakovali z velikim upanjem. Tretja generacija leta 1994 rojenega Renaultovega modela, ki je zrasla v vse smeri, a izgubila nekaj kilogramov, stavi predvsem na višjo kakovost, tradicionalno udobje in visoko varnost. Zunanjost bi lahko bila vznemirljivejša, a v notranjosti laguna navduši s kakovostnimi in temeljito obdelanimi materiali.

Skladno oblikovan kokpit, kjer so stikala in ročice logično razporejeni, je ergonomsko dobro zasnovan. Stikalo za tempomat ni več odročno skrito levo od volana, ampak je odslej na sredinski konzoli. Prisekan, v usnje odet in z informacijami s cestišča radodarni volan je odličen, kakšnega dodatnega odlagalnega mesta pa se predvsem na sredinski konzoli ne bi branili. Kabina je zelo udobna: sprednja sedeža nudita dobro ledveno in bočno oporo, sedenje pa je udobno tudi na zadnjih sedežih, kjer le za stopala zmanjka prostora, če sta prednja sedeža v najnižji legi. Le prtljažnik bi lahko bil globlji.

 

Notranjost je zelo udobna, zelo dober vtis pustijo materijali in kakovost izdelave. © Dejan Mijović

 

Udobje in eleganca
Predhodnica je bila mehkeje vzmetena, nova laguna pa je naredila še korak naprej. Vzmetenje je čvrstejše, kar do izraza pride pri ostrih ovinkih in dinamični vožnji, a ne na račun udobja. Laguna se izkaže z dobro smerno vodljivostjo in temeljito lego, ki je tudi ob pretiravanju zelo dolgo nevtralna. Dvolitrski bencinski agregat, ki je s pomočjo turbopuhala zadovoljivo prožen že v spodnjem območju delovanja, je zelo uglajen, a v navezi z malce lenim šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom tudi požrešen. Poraba ni bila s trinajstimi litri v mešanem ciklu prav nič ugodna. Avtomatika se dizlu pač bolj poda.

Je pa za aktivno in pasivno varnost v laguni odlično poskrbljeno. Lega na cesti je na ravni pričakovanega, kar pomeni, da smo videli tudi že boljše izdelke, se pa laguna povsem spodobno pelje in zmore marsikateri ovinek odpeljati tudi bolj športno brez negodovanja sopotnikov, čeprav je njena primarna naloga še vedno visoka raven potovalnega udobja. Smerna stabilnost je zelo dobra, med drugim zahvaljujoč bolj neposrednemu volanskemu mehanizmu, zaradi česar avtomobil dolgo vztraja pri začrtani smeri vožnje. Zavore so test prav tako prestale z odliko, manjši minus so si prislužile le pri večjih obremenitvah, in sicer zaradi nagnjenosti k pregrevanju.

Hud boj s konkurenco
V trdem boju s tekmeci ima laguna tako dobre argumente, še posebej ker je oprema bogata in cena zanjo konkurenčna. Ni brez slabosti, a v seštevku povsem prepriča. Konkurenca v času razvoja lagune tretje generacije ni spala in najbližji tekmeci, predvsem izdelek Kölnskega Forda, ji že dihajo za ovratnik.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.