Ko so nam obljubili passata s povprečno porabo 5,1 litra v mešanem ciklu, smo zmajevali z glavo. Kako tudi ne, ko pa ima passat 1422 kilogramov in tudi naša noga ni prav lahka.
Hvale in graje
|
Plus:
Minus:
|
Tudi končnih 193 kilometrov na uro ni od muh. Najbolj navdušujoča je kombinacija: v resnično udobnem in odlično zvočno zatesnjenem passatu smo se vozili po gosposko, dinamično in hitro. In sploh ne počasi! Naša povprečna poraba se je gibala okoli sedem litrov plinskega olja za stokilometrsko razdaljo, če smo se po cestah vozili tja do 180 kilometrov na uro, ko pa smo svoj vozniški slog prilagodili okoljevarstvenim standardom in upoštevali cestne predpise, je bila poraba okoli 5,4 litra, kar je res izjemno.
Če k temu dodamo še temeljito uglašeno podvozje, direkten volan, natančen petstopenjski menjalnik, ki bi lahko sicer imel še šesto prestavo, prostornost, udobne sedeže in velik prtljažnik, je passat blue motion kljub morda za odtenek preveč plastičnim ročajem in kakšni opremski pomanjkljivosti okolju prijazna oprema, ki voznika ne pelje žejnega čez vodo.