Linea pa vseeno ni le kombilimuzinska različica, ki so ji oblikovalci dodali zadek. Je več kot to.
Izgleda celovito, dinamično, določeni so rekli celo uglajeno. To ji da kvaliteta izdelave,
materiali, opremljenost in dovolj obsežna, sodoba motorna ponudba, prav gotovo pa ne škodi tudi
nizka cena.
Da je linea nastala v sodelovanju s Tofasom v Turčiji, kjer jo tudi izdelujejo, ne boste
opazili. Opazili pa boste dinamične poteze in resnično skladno obliko, pod kroj katere se je
podpisal sam guiguaro in to ovekovečil na bokih linee. Problem skoraj vseh podobnih (prisilno
sestavljenih) limuzin je neizrazita bočna linija in ne oblika zadka. Linea teh problemov nima,
celoto pa lepo dopolnjujejo na prednji maski uporabljen krom, stranski ogledali, ki sta pričvrščeni
na karoserijo ter par kromiranih kljuk na prelomu karoserije. Emotiven paket opreme pomeni še palec
večja lita platišča, ki tukaj merijo 17 palcev, pnevmatike pa prekrivajo 205 milimetrov asfalta.
Notranjost je znana že iz grande punta, a se od te vseeno dovolj razlikuje, da je samosvoja.
Od puntove se razlikuje predvsem po občutku, ki ga pušča, skoraj bi lahko rekli, da je prestižna,
še posebej, ker je bila testnikova odeta v simpatično kombinacijo črne in bež barve. Kakovost pa
kot v grande puntu več kot solidna. Počutje na sedežih je kljub le 173-centimetrski bočni širini
presenetljivo dobro, sedeži nudijo zadostno bočno oporo, a so tipično italijanski – prej mehki kot
trdi. Sredinska konzola je v paketu emotion odeta v dobro imitacijo aluminija, posebni so tudi
merilniki, postavljeni na svetlo ozadje. Stikala solidne avdionaprave so dovolj velika, v pomoč pa
so tudi stikala na volanu, s katerimi narekujete tudi telefonu, če je ta povezan. Tu je še
blue&me. Avtomatska klimatska naprava dobro deluje, a je samo enopodročna. Sedeži zadaj imajo
prav tako zračnike. Tudi senčnik zadnjega stekla je v tej opremi serijski. Zadaj posedeni nad
prostorom ne bi smeli nergati, saj ga je toliko kot v mnogih številko večjih limuzinah, zahvala za
to gre 93 milimetrov večji medosni razadlji in posebni konstrukciji sedežev. Samo prostora za glavo
zna za kakšen centimeter zmanjkati, gre pa to povsem na račun oblike. Vseeno pa manjši od 180
centimetrov problemov ne bi smeli imeti.
Edini dizelski motor v ponudbi bo kljub majhni prostornini zadostil potrebam večine voznikov,
zato ga nedvomno priporočamo. Lineo požene do končnih 170 km/h, stotico pa doseže v slabih
štirinajstih sekundah. Vse to niti niso zelo prepričljivi podatki, se pa motor v vožnji lepo
obnese, vseeno pa zahteva vrtenje nad 2000 vrtljaji, zaradi česar je širina uporabnih vrtljajev
toliko manjša. Motorja ne razganja od moči, 200 Nm navor pa je vseeno dovolj, tudi ko boste lineo
polno naložili. Ta motor je namenjen predvsem neutrudljivemu nabiranju kilometrov, čeprav se linea
sama ovinkov ne brani. Podvozje cestne neravnine dobro požira, le nenadne anomalije ga znajo za
trenutek zmesti, kar boste občutili in slišali v potniški kabini. Zavore svojo nalogo dobro
opravijo, isto lahko rečemo za žal samo pestopenjski ročni menjalnik. Za piko na i je linea s tem
motorjem še zelo ekonomična, saj smo na testu v povprečju porabili 6 litrov plinskega olja.
Če v enačbo vključimo še 500-litrski prtljažnik, ki je poleg vsega še zadostno obdelan,
zadnjo klop pa je možno podreti po tretjinah, je to prava družinska limuzina, katere končna cena
kljub dizelskemu pogonu ne bo presegla cene 18.000 evrov. Testna linea je poleg tega še najdražja v
ponudbi, tako da, če ste pripravljeni odpeljati takšno z nekaj manj opreme, bo cena še poldrugi
tisočak nižja. Kar pa je zelo veliko avta za toliko denarja.
2
ogledov
Cenovna uspešnica
Linea je poskus izdelave nizkocenovnega modela, pisanega na kožo trgom in kupcem s plitkejšimi žepi. Različni proizvajalci so se tega recepta že večkrat poslužili, rezultati pa so bili zelo mešani.