Prestižnost bavarskih lepotcev slovenske kupce pogosto prepriča bolj kot prostornost tekmecev.
PLUSI, MINUSI |
Plus: vozne lastnosti, menjalnik, volan, motor, sedeži, kakovost izdelave, materiali. Minus: pretrdo vzmetenje, na volanu ni stikal za radio, neosvetljeni senčniki. |
Udobje pred prostornostjo
Da trojka bolj kot prostornost ljubi prestižnost, pričajo v usnje odeti sedeži, kakovostni
materiali, vrhunska izdelava in tudi primanjkljaj prostora v prtljažniku, ki v osnovi meri za
karavana skromnih 460 litrov. Lahko ga povečamo do 1385 litrov, a ker je trojka v karavanski
izvedbi namenjena predvsem družinam, se bodo potniki pač morali sprijazniti z manjšo izmed obeh
prostornin. Manj bodo navdušeni nad doplačljivim športnim paketom M (4570 evrov), ki zares navduši
le voznika.
Trše vzmeteno in natančno uravnoteženo podvozje omogoča odlično lego na cesti, dirkaško zadebeljen in ravno prav direkten volan pa z natančnostjo poskrbi za odlično vodljivost na zadnja kolesa gnane trojke. Ob nekoliko pretrdem vzmetenju stokajo le potniki, ki jih predvsem na zadnji klopi na grbinah pošteno pretrese. Ne najnovejši dvolitrski dizelski agregat se izkaže z uglajenim delovanjem, poskočnostjo in primerno močjo, pa čeprav bi novejša različica bolj ustrezala. S kratkimi hodi nas je navdušil tudi šeststopenjski ročni menjalnik; enako velja za nizko porabo, malo manj pa za vedno visoko ceno bavarcev.