Vodilni možje podjetij, kot so Ferrari, Lamborghini, Porsche in Aston Martin, se zavzemajo za to,
da bi zanje naredili izjemo glede omejitev izpustov emisij CO2 v ozračje, a je njihova akcija, kot
kaže do zdaj, obsojena na neuspeh.
Vendar pa obstaja nekaj rešitev, ki bi dotična podjetja obdržale v "poslu". Kot prvo,
proizvajalci avtomobilov in zakonodajalci se strinjajo, da je treba težo avtomobilov zmanjšati,
vendar pa ta ukrep še ne zagotavlja, da superavtomobili proizvedejo manj kot 120 g/km CO2, kar
zahteva EU. Ena od možnih rešitev je, da proizvajalce superavtomobilov izvzamejo, saj so njihovi
avtomobili redki na cestah, ob tem pa se njihovi vozniki v njih prevažajo manj pogosto kot s
konvencionalnimi avtomobili.
Po mnenju šefa Lamborghinija, Stephana Winkelmanna, proizvajalci eksotičnih vozil
predstavljajo Evropo svetu in so ogrožena vrsta, ki jo je treba zaščititi. Winkelmann je mnenja, da
bodo to ljubitelji avtomobilov znali sprejeti, vendar pa bodo, če bodo zakonodajalci neomajni,
imena, kot sta Ferrari in Lamborghini, ki sta del večjih grupacij Fiata in Volkswagna, najbolj
ogrožena. Fiatov šef Sergio Marchionne meni, da bi bilo nerazumno na male Fiatove modele, kot sta
panda in fiat 500, prenesti breme "rojakov" iz ferrarija in maseratija samo zato, ker imajo istega
upravitelja.
Dejstvo je, da so proizvajalci superavtomobilov ogroženi in ranljivi, kot so ranljive velike
mačke v savani, ki jih neki nadobudni lovec lahko ubije z enim samim nabojem. Ali želimo ostati
brez te lepote? V sodobnem svetu se nadobudni lovci imenujejo birokrati ...
15
ogledov
Športni avtomobili ogrožena vrsta
Evropska unija vse bolj grozi, napovedi o striktnih omejitvah izpustov emisij CO2 v ozračje pa bodo prvenstveno prizadele proizvajalce športnih avtomobilov.