Avto
15 ogledov

Športni avtomobili ogrožena vrsta

Ferrari 430 scuderia Žurnal24 main
Evropska unija vse bolj grozi, napovedi o striktnih omejitvah izpustov emisij CO2 v ozračje pa bodo prvenstveno prizadele proizvajalce športnih avtomobilov.

Vodilni možje podjetij, kot so Ferrari, Lamborghini, Porsche in Aston Martin, se zavzemajo za to, da bi zanje naredili izjemo glede omejitev izpustov emisij CO2 v ozračje, a je njihova akcija, kot kaže do zdaj, obsojena na neuspeh.

Vendar pa obstaja nekaj rešitev, ki bi dotična podjetja obdržale v "poslu". Kot prvo, proizvajalci avtomobilov in zakonodajalci se strinjajo, da je treba težo avtomobilov zmanjšati, vendar pa ta ukrep še ne zagotavlja, da superavtomobili proizvedejo manj kot 120 g/km CO2, kar zahteva EU. Ena od možnih rešitev je, da proizvajalce superavtomobilov izvzamejo, saj so njihovi avtomobili redki na cestah, ob tem pa se njihovi vozniki v njih prevažajo manj pogosto kot s konvencionalnimi avtomobili.



Po mnenju šefa Lamborghinija, Stephana Winkelmanna, proizvajalci eksotičnih vozil predstavljajo Evropo svetu in so ogrožena vrsta, ki jo je treba zaščititi. Winkelmann je mnenja, da bodo to ljubitelji avtomobilov znali sprejeti, vendar pa bodo, če bodo zakonodajalci neomajni, imena, kot sta Ferrari in Lamborghini, ki sta del večjih grupacij Fiata in Volkswagna, najbolj ogrožena. Fiatov šef Sergio Marchionne meni, da bi bilo nerazumno na male Fiatove modele, kot sta panda in fiat 500, prenesti breme "rojakov" iz ferrarija in maseratija samo zato, ker imajo istega upravitelja.

Dejstvo je, da so proizvajalci superavtomobilov ogroženi in ranljivi, kot so ranljive velike mačke v savani, ki jih neki nadobudni lovec lahko ubije z enim samim nabojem. Ali želimo ostati brez te lepote? V sodobnem svetu se nadobudni lovci imenujejo birokrati ...

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.