Magazin
15 ogledov

Nova blagovna znamka Ptujske kleti

Žurnal24 main
V Ptujski kleti bodo odslej vse svoje polnitve širili med potrošnike pod imenom Pullus. Tako celovita prenova v slovenski vinarski industriji predstavlja edinstveni primer.

Ptujska klet je na tiskovni konferenci v Ljubljani prvič predstavila novo vinsko blagovno znamko za slovensko in mednarodno tržišče z imenom Pullus in sloganom Vino z okusom. Pullus na osnovi te poslovne poteze predstavlja simbiozo skoraj 800-letne ptujske vinarske zgodovine, obenem pa z recepti na svojih moderno oblikovanih etiketah manifestira tudi sožitje okusov vina in hrane.

"Poslovna politika malih korakov, ki je z blagovnimi skupinami nobl in noblesse v Ptujski kleti pokazala, kaj vse je mogoče iztisniti iz odličnega grozdja s tega dela Štajerske, je tudi s številnimi odličji z vseh koncev sveta pokazala, da imamo v Ptuju ogromen kapital, ki ga je treba še bolj približati potrošnikom. V Skupini Perutnina Ptuj, katere hčerinsko podjetje je tudi Ptujska klet, smo podprli idejo, da vsa vina iz Ptujske kleti združimo v enotno blagovno znamko Pullus, ki smo jo tudi pomagali ustvariti. Prepričani smo namreč, da je nova blagovna znamka Pullus poenotila eno od najpomembnejših potrošniških vrednot: sožitje med vinom in hrano," je na današnji tiskovni konferenci izpostavil dr. Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.