Magazin
12 ogledov

Kakšen vtis puščate na delovnem mestu?

Postavite se v kožo svojega šefa. Žurnal24 main
Dajete vtis, da ste človek priložnosti, ki se mu lahko zaupajo nove naloge in ga je vredno imeti zraven pri projektu?

Predstavljamo vam nekaj namigov, kako ustvarjati pozitiven vtis na delovnem mestu:

  • Komunicirajte v pravi smeri – Dvome in negativne feedbacke sporočajte višjemu položaju (šefu). Pozitivna sporočila ali nove ideje sporočite nižjemu položaju (osebju, kolegom).
  • Bodite prostovoljci – Kadar vodstvo išče prostovoljce za nove projekte, se vedno javite prvi, če veste, da bi nalogo opravili dobro. S tem ubijete dve muhi na en mah: dobite plus točke za proaktivnost in se izognete nalogam, pri katerih niste dobri.
  • Najprej pomagajte sebi - najprej zaključite svoje naloge, šele nato pomagajte drugim. Če je pomoč drugim del vaših zadolžitev, se posvetujte s šefom o prioritetah.
  • Smejte se – Nasmeh na ustih lahko pričara čudeže na vas in ljudi okoli vas. Nasmeh je kot nalezljiv virus, ki ljudi dela srečne.
  • Delite svoje izkušnje – Delite svoje izkušnje, znanje in sposobnosti s svojimi kolegi. S tem boste dosegli, da bodo tudi sodelavci in šef svoje raje delili z vami. Iz tega recipročnega odnosa boste dobili več, kot boste vanj vložili.
  • Vedno imejte pripravljeno vsaj eno rešitev – Nikoli ne razlagajte problemov svojemu šefu. Če že, imejte vedno pripravljenih nekaj rešitev. Če imate samo eno, dodajte še kakšno, za katero veste, da je šef ne bo sprejel.
  • Obnašajte se, kot bi bilo podjetje vaše – Vedno razmislite, kako bo kakšna odočitev vplivala na uspeh podjetja. Postavite se v kožo svojega šefa.
  • Delajte pametno, ne trdo – Delati trdo in brez pametnega razmisleka je najtežji način za služenje denarja. Kdor dela pametno, lahko pride do enakega rezultata v krajšem času kot tisti, ki samo trdo dela.
  • Delajte trdo samo takrat, ko je to potrebno – Včasih se podjetje znajde v situaciji, ki od vas zahteva malo več vložka in časa, da se problem reši. Storite to, ljudje bodo to cenili. Ni pa vam treba ostajati v službi pozno vsak dan. To je lahko razumljeno kot da ste neučinkoviti ali počasni.
  • Nikoli ne recite NE takoj – Ko dobite neko nalogo ali problem, prosite za nekaj časa za razmislek. S tem si pridobite nekaj zaupanja, saj ste o zadevi vsaj razmislili, četudi vi že iz izkušenj veste, da naloge ne boste mogli opraviti. Morda pa med razmislekom le najdete kakšno rešitev.
  • Vedno imate še malo rezerve – Kadar mislite, da ste izčrpali vse svoje moči, se poglobite še enkrat. Postavite se v drugačno perspektivo in preučite problem, cilj, podjetje, ekipo, … Morda najdete še kakšno stvar, vredno izboljšave.

Z upoštevanjem teh nasvetov vas bodo sodelavci in šefi jemali kot pozitivno osebnost in koristnega zaposlenega, na katerega se je lahko zanesti. Škoda bi vas bilo izgubiti.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.