Slovenska turistična organizacija je v bavarskih časopisih Tageszeitung in Muencher Merkur objavila predstavitev Slovenije Portret turistične dežele Slovenije.
Slovenska turistična organizacija (STO) se je za dodatno tržno usmerjeno aktivnost na tem
tradicionalno pomembnem emitivnem trgu slovenskega turizma odločila zaradi recesije na nemškem trgu
in negativnih trendov nemškega turizma.
30.000 evrov … |
… je STO plačala za prvi dve objavi v medijih, akcijo pa bodo nadaljevali v začetku februarja s predstavitvijo pomladne turistične ponudbe paketov počitnic in oddiha v Sloveniji, in sicer 7. februarja ponovno v časopisih Tageszeitung in Muencher Merkur, objava pa bo predvidoma razširjena še na časopis Abendzeitung. |
Alpski svet Slovenije je predstavljen produktno in s konkretno hotelsko ponudbo na Bledu. Ljubljana se predstavlja kot ljubljena (Die Geliebte) destinacija, ob objavi pa je navedena tudi konkretna informacija o možnostih nočitev. Slovenska zdravilišča v predstavitvi zastopajo Terme 3000, Obalo s Krasom pa Portorož in Škocjanske jame.