V Hajduku razmišljajo, da bi po vzoru stadionov, kot so Emirates, Alianz Arena in drugi, za določen znesek ime stadiona Poljud zamenjali za kakšno drugo ime.
Dandanes je vse na prodaj, in tako tudi imena stadionov. Pri splitskem
Hajduku iz finančnih vzrokov razmišljajo, da bi oddali ime stadiona in dobro
zaslužili. Letni najem imena naj bi stal 7,5 milijona hrvaških kun, kar je dober milijon evrov.
Najmočnejši sponzor naj bi dal stadionu ime. Zaenkrat gre le za predlog, ki pa ga uprava
kluba uradno še ni potrdila. Direktor Hajduka
Pavle Cicarelli je dejal, da so ponudbo že poslali partnerjem, in dodal, da je v
tujini to postalo nekaj povsem običajnega. Kot primere je navedel vsem znane Emirates, Allianz
Areno, Mercedes-Benz Areno, O2 Areno, SAP Areno, Porsche Areno, BayAreno, Philips Stadium ...
Vprašanje pa je, kako bo navijaška skupina Torcida sprejela, da ne bo več navijala na Poljudu.