Magazin
19 ogledov

Več kot klon

Ford svoje lovke vse bolj steguje na hitro rastoči kitajski avtomobilski trg. Žurnal24 main
Na mednarodnem sejmu avtomobilov v Guangzhou na Kitajskem sta na ogled dve limuzinski novosti. Prva nosi Mazdin podpis in označuje komercializacijo limuzinske različice mazde 2, medtem ko je druga morda še zanimivejša.

Gre za Fordov limuzinski model študije verve, za katerim se (spet) skriva nova fiesta. Le dva meseca po premieri kompaktne študije je Ford pripravil različico v klasičnem, trivolumenskem modelu. Najpomembnejša novost je, da so v največji meri obdržali kinetično obliko. Tudi tu še ni konec. Ford bo "fiesto" prikazal še v različici s petimi vrati. Slednja bo svoj obraz prvič pokazala na ameriški celini, natančneje na avtosejmu v Detroitu.



Atraktivno zasnovana limuzina kalibra razreda B ima veliko stičnih točk z mondeom. Za idejo in razvoj je zaslužen evropski oddelek za oblikovanje, ki je delo opravil odlično, predvsem pa imel posluh za kritike, ki so sledile po premierni predstavitvi študije verve v Frankfurtu. Od detajlov, vrednih pozornosti, je treba izpostaviti bočna stekla, ki so ostala brez okvirja, kot tudi Fordovo zvestobo maksimalnemu izpostavljanju robov blatnikov. Difuzor, napredna svetila in atraktivna barva "oklepa" še dodatno poudarjajo osebnost vozila, a so v realnosti manj pomembne, saj jih serijska različica skoraj zagotovo ne bo imela. Enako velja za markantna 18-palčna platišča z dvanajstimi kraki.



Enako atraktivna je notranjost vozila. Oblikovalci so bili očitno navdahnjeni s tehnologijo mobilnih telefonov, zato so v verve vključili sistem, sposojen pri mondeu HMI (Human Machine Interface). Posebna pozornost je bila posvečena detajlom in približku optimalni ergonomiji. Fordov prikaz dveh limuzinskih premier je jasen pokazatelj, kam ciljajo na rastočem kitajskem tržišču. Hkrati gre za veliko priznanje moči kitajskega tržišča, ki iz leta v leto postaja pomembnejše. Kar zadeva novo fiesto, na tržišče prihaja čez leto dni. Za zdaj je znano, da bo omenjeni model Ford komercializiral kot globalni model in ga po vsem svetu prodajal v nespremenjeni obliki.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.