Avto
6 ogledov

MB E-karavan pri nas za 44.850 evrov

mercedes-benz e-karavan
1/36
Žurnal24 main
Kot veleva tradicija, so pri Mercedesu svojo drugo največjo hišno limuzino ponudili tudi v karavanski različici, ki nosi ime E-karavan.

Je malenkostno daljša od limuzine, poleg tega pa ima kar 695-litrski osnovni prtljažnik, ki ga s podiranjem klopi v drugi vrsti zlahka povečujete vse do 1.950 litrov. Poleg tega je del serijske opreme E-karavana še električno odpiranje prtljažnih vrat, vzmetenje s samodejnim nastavljanjem višine na zadnji premi in deset motorjev, trije menjalniki ter 4matic pogon.

Znotraj eleganca in prostornost

Oblikovno E-karavan povzema tako hišne oblikovne smernice kot podobo "osnovnega" E do črke, za razliko dodatka v obliki karavanskega zadka, seveda. Slednji je oblikovan dokaj racionalno, če ne celo zadržano, dolgočasen pa kljub temu ni. Vstop v notranjost pokaže vse adute izdelkov te hiše, kar pomeni nadpovprečno kakovost izdelave, izbranost materialov in veliko prestiža. Že osnovni paket opreme prinese veliko udobnostne in praktično vso znano in želeno varnostno opremo. Na spisku doplačil najdete vse preostalo, tako da skoraj nobena želja ne bo ostala neuslišana.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Na zunanjosti praktično ne boste opazili, da se je E-karavan v dolžino potegnil za slabe tri centimetre, boste pa to zagotovo opazili znotraj. Prostora v drugi vrsti je tako še malenkost več kot prej in to pomeni res izdatno zalogo centimetrov v vse smeri, zagotovo pa boste opazili razliko v prtljažniku, ki znaša kar 110 litrov v korist karavanske različice. Med doplačljivo opremo najdemo tudi easy-pack fixkit, kjer iz dna prtljažnika potegnete podaljšek in ga poveznete čez rob. S tem je nalaganje še lažje, rob pa se ne poškoduje. Pri vse različicah je serijsko električno odpiranje prtljažnika preko tipke v notranjosti ali ključa za odpiranje. V prtlkjažniku sta lahko tudi še dva dodatna sedeža – izvlečete ju iz dna, primerna sta za otroke, ki se potem peljejo v obratni smeri.

10 motorjev, trije menjalniki in 4matic
Motorno paleto sestavlja kar deset agregatov, enajst, če štejemo še bluetec motor, ki ga za zdaj še ni v ponudbi. Raznolikost je še posebej občutna med dizli, kjer so na voljo različni agregati blueefficiency in bluetec, bencinarji pa se v večini ponašajo s tehnologijo neposrednega vbrizga. Slednjih je na voljo šest, z razponom moči od 135 do 386 kilovatov. Na dizelski strani najdemo štiri agregate moči od 100 do 170 kilovatov, prav vsi pa ustrezajo normativom Euro5 o čistosti izpuha. Pri najmočnejšem dizelskem in dveh bencinskih agregatih je na voljo tudi štirikolesni pogon 4matic. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, z večanjem prostornine motorja prihajata še pet- in sedemstopenjska avtomatika.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Premium tudi cena
Opremski paketi so tako kot vedno trije, osnovni classic, elegance in avantgarde. Tu sta tudi še paketa AMG in paket exklusiv. Spisek doplačil je zelo dolg, na njem najdemo tudi asistenco za vozila v mrtvem kotu in lane assist ter nočno kamero in takšno za vzvratno vožnjo. Cene se začnejo pri 44.850 evrih, kolikor stane različica 200 CDI, za bencinskega 200 CGI pa boste odšteli 45.350 evrov. Višek ponudbe predstavlja različica 63 AMG, ki stane trikrat toliko kot osnovna, in sicer jo lahko domov odpeljete za najmanj 132.600 evrov. Uvoznik za letošnje leto pričakuje prodajo od 10 do 15 vozil.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.