Predstavil je tudi slogan "
vremena bodo s Krajncem se zjasnila (svobodo po Prešernu)" in poudaril, da je zelo
zadovoljen z dosedanjim odzivom, sploh po televizijskih soočanjih. Ob tem je povedal, da sam ne
zaupa vsem javnomnenjskim raziskavam in je prepričan, da bo volilni rezultat za marsikoga verjetno
veliko presenečenje. Krajnc namreč po rezulatih nekaterih raziskav med mladimi ne uživa največje
podpore, vendar njegovem štabu menijo, da so rezultati posledica politiučne neaktivnosti
mladih, kar skušajo sami spremeniti.
Krajnc je svojo kampanjo zastavil na različnih točkah, prva pa je osamosvajanje mladih. Ob
tem si želi, da bi bile generacije med seboj bolj usklajene, da bi imeli državo, ki bi zagotavljala
kakovostnejše bivanje, ne le v materialnem smislu, temveč tudi v smislu odnosa do okolja ter
duševnega zdravja. Ciljna skupina Krajnca, tudi predsednika Stranke
mladih Slovenije, so po besedah vodje volilnega štaba
Jožeta Vozlja predvsem volivci, ki vedo, da "
na mladih svet stoji", in se ob tem zavedajo, da mora biti Slovenija prijazna do vseh
svojih državljanov, socialna država, strpna do marginalnih skupin.
V Krajnčevem volilnem štabu pojasnjujejo, da bodo kampanjo vodili z minimalnim finančnim
zneskom, kar je po trenutnih ocenah okoli 30.000 evrov. Največ denarnih sredstev je prispevala
stranka, svoje pa so prispevali tudi številni prostovoljci. Tudi zato so v volilnem štabu največ
energije vložili v neposredni stik z volivci in prekrižarili velik del Slovenije.
12
ogledov
Krajnc ne verjame raziskavam javnega mnenja
Predsedniški kandidat Darko Krajnc je v svojem volilnem štabu predstavil dosedanji potek predvolilne kampanje ter spregovoril o nadaljnjih aktivnostih.