Avto
5 ogledov

Odločno plezanje proti vrhu

Poraba na testu: 6,6 litra. Žurnal24 main
Auris ima vse potrebno za zasedbo evropskega prestola v tako imenovanem golfovem razredu, saj corollini kakovosti in zanesljivosti dodaja še prepoznavnost, drugačnost in tehnološko naprednost.

Toyota se je pri novem izdelku v nižjem srednjem razredu odločila za nenadejano spremembo in vsaj delno upokojila corollo, ki velja za najbolj prodajan avtomobil vseh časov, hkrati pa je novemu modelu dala povsem prosto pot pri ustvarjanju renomeja in pridobivanju kupcev na svojo stran. Oblikovalci so šli še korak dlje kot doslej in izrisali oblikovno privlačno kombilimuzino klasičnih proporcev, ki je sedaj evropski konkurenci bližje kot kdajkoli prej. Oblikovalske revolucije vseeno ne gre pričakovati, saj je auris še vedno zadržan avtomobil, ki postopoma razkriva svoje posebnosti.



Sveži val novosti v notranjosti
Notranjost je daleč najbolj spremenjena in sveža, mnogi prijemi so tu videni prvič, vključno z zelo opaznim sredinskim grebenom, na katerem domujejo zanimiva ročica ročne zavore in moderni merilniki tridimenzionalnega videza. Položaj za volanom je dober, sedenje za odtenek previsoko, odlagalnih površin je po Toyotino veliko, držal za pijačo prav tako. Sredinska konzola prav tako preseneti z videzom, ergonomijo in založenostjo z opremo; testni model je imel v serijski opremi dvoobmočno klimatsko napravo, MP3-avdioenoto s tipalkami na volanu in seveda vso potrebno varnostno opremo, tudi kolensko zračno blazino.

Sedenje zadaj gre v korak z ostalim, kar pomeni dovolj prostora za dva normalna velika odrasla, za tretjega le na kratke razdalje. Prtljažnik v osnovi ponudi zmernih 354 litrov, večje prilagodljivosti (kot je v yarisu) ni opaziti.



Udobje pred športnostjo
Motor v nosu je vstop v skupino dizlov in je namenjen predvsem umirjenim voznikom, ki večje moči ne potrebujejo in bolj kot to cenijo udobno in gospodarno vožnjo. Agregat hitro razvije moč in le v mirovanju kaže svojo dizelsko naravo. Elastičnost je zadostna, le pri pospeševanju v klanec v višji prestavi boste morali hitro poseči po prestavni ročici, ki tudi zaradi visoke postavitve in dobre sinhronizacije pripomore k še boljši končni podobi. Zavore so kos nalogi, podvozje pa je za odtenek premehko, a je zato vožnja udobnejša, kar bodo cenili predvsem sopotniki, bolj športni vožnji pa tako ali tako ni namenjen. Oblikovalsko je auris nedvomno korak v pravo smer, a vseeno ostaja dovolj umirjen. Poleg kakovosti sedaj prepriča še z marsičim drugim. Odločate pa še vedno vi. 

PLUS
Lahkotno upravljanje in majhen obračalni krog, sveža in izvirna notranjost, vized, vsesplošna kakovost.

MINUS
Nima sredinskega naslona za roko, slaba prilagodljivost prtljažnega prostora, varčevanje pri določenih materialih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.