Avto
10 ogledov

Ford mondeo

Novega Fordovega lepotca smo seznanili s slovenskimi obmorskimi kraji.
1/15
Žurnal24 main
Že štirinajst let je minilo od dne, ko je prva generacija Fordovega mondea zamenjala nekoč uspešno sierro.

Prav v teh dneh je na slovenske ceste zapeljala četrta mondeova generacija, od katere pri tej sloviti avtomobilski hiši pričakujejo odlične tržne rezultate. Želje in predvsem naročila kupcev bodo z le 160 primerki tega jeklenega lepotca, kolikor jih je do konca leta na razpolago za slovenski trg, ter štirimesečnim dobavnim rokom le stežka dohajali.

Čeprav je privlačnost vedno pogojena s subjektivnim okusom, si za mondea upam trditi, da je lep. V limuzinski, petvratni kombilimuzinski ali pa karavanski različici, vseeno. Tajni agent številka 007 James Bond si je izbral petvratno kombilimuzino, za kar so pri Fordu seveda globoko segli v mošnjiček, a se agent ni uštel. Kinetični oblikovalski pristop je mondeu vtisnil prepoznavno identiteto. Še vedno ostaja odličen družinski avtomobil, ki uporabnost združuje z odličnimi voznimi lastnostmi. Razgibana bočna linija, značilna prednja maska in oglata čokatost ne morejo ostati neopažene. Mondeo je uglajeni lepotec, ki z dovršenim oblikovanjem, bogato osnovno opremo, kvalitetnimi materiali in dobro izdelavo prepriča tudi v notranjosti.



Kupcem je na voljo s štirimi paketi opreme: ambiente, trend, ghia in titanium. Ghia in titanium sta na voljo tudi s paketom X, ki pomeni še več opreme, trend in titanium pa s paketom sport. Vse najnujnejše dobite že v osnovnem, saj so varnostni elektronski dodatki ABS, EBD, ASR in ESP serijski, pa še zračnim blazin ima sedem. Čeprav EuroNCAP testa, oziroma srečanja z zidom še ni dočakal, so pri Fordu prepričani, da bo novi Mondeo zlahka osvojil pet zvezdic. Dodatne želje izpolni dolg seznam doplačljive opreme.

In cene? Te se gibljejo od 19.631 evrov, kolikor stane štirivratna limuzina z 1.6-litrskim bencinskim motorjem s 110 KM in petstopenjskim ročnim menjalnikom (oprema ambiente), do 31.246 evrov, kolikor stane karavan z dvolitrskim dizelskim motorjem s 130 KM in šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom (oprema ali ghia x ali titanium x). Med ekstremoma pa je celo morje različnih motornih, opremskim in predvsem cenovnih možnosti, ki ga seznam dodatne opreme lahko še bolj začini.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.