Šport > Moto športi
1 ogledov

Alonso: Moj cilj je zmagovati!

Fernando Alonso se je ne zimskih testiranjih z Renaultom uvrščal v zlato sredino Žurnal24 main
Dvakratni svetovni prvak Španec Fernando Alonso si s svojim novim/starim moštvom želi stopničk, a se zaveda: "Vsa moštva delajo 24 ur na dan, tako je zaostanek težko nadoknaditi."
 

Zadnje govorice iz F1

Aguri Suzuki naj bi v nekaj dneh prodal moštvo, a ostal vodja ekipe.
Ron Dennis naj bi še pred prvo dirko odstopil z mesta vodje McLarna.

Za dvakratnih svetovnim prvakom z Renaultom Špancem Fernandon Alonsom je stresna sezona 2008. V ekipi McLaren Mercedesa se ob ljubljencu šefa moštva Rona Dennisa , ob novincu Lewisu Hamiltonu , ni najbolje počutil, saj je pričakoval, da bo zlahka številka 1 v moštvu in bo osvojil še tretji zaporedni naslov prvaka. Nenazadnje je bil v igri za naslov še sredi zadnje dirke v Braziliji, a je nato prvenstvo 2007 končal na tretjem mestu s točko zaostanka za prvakom iz Finske Kimijem Raikkonenom ( Ferrari ). Že po prvi lanski dirki je šef Renaulta Flavio Briatore stopil v stik z Alonsom in ga začel nagovarjati naj se vrne v francosko moštvo. To se je pozimi tudi zgodilo. Fernando je v domačem Renaultovem okolju pripravljen na nove izzive, a vrnitev na sam vrh bi znala biti v sezoni, ki se začenja čez teden dni zelo težka, če že ne nemogoča. Na zimskih testiranjih je bil namreč Renault občutno počasnejši od Ferrarija, McLarna, Williamsa in še koga. A so govorili, da Renault pravi obraz še skriva, nenazadnje je moštvo s svetovnim prvakom (aktualnim ali nekdanjih) nekako prisiljeno izdelati zmagoviti dirkalnik. Pred odhodom v Avstralijo je Alonso spregovoril za uradno spletno stran tekmovanja in kljub slabih obetom s testiranj iz odgovora v odgovor ostal neomejen, da se lahko borijo za stopničke.

Odločno stopa v sezono 2008. © AFP

 

Fernando, konkurenčni dirkalnik ste zamenjali za moštvo, ki vam je bolj domače. Kaj vam roji po glavi teh nekaj dni pred začetkom sezone?
Lani mi je bilo res težko, a sem imel konkurenčen dirkalnik in sem se lahko boril za naslov prvaka. To si želi vsak dirkač, tako da sezone ne obžalujem. Vrnil sem se k Renaultu, kjer se zelo dobro počutim, na ekipo me vežejo lepi spomini. Optimistično gledam v prihodnost. Seveda so se v ekipi od mojega odhoda zgodile spemembe, a še vedno poznam večino moštva, njihov pristop do dirkanja se ni spremenil. Imam vse kar je potrebno za uspeh, ekipa pa ve kako se zmaguje, saj smo to že počeli. Smo kvečjemu še močnejši, saj se razvoj ne ustavlja. Melbourne je vse bližje, a za nami so dobra zimska testiranja, kjer smo izboljševali dirkalnik. Vsi trdo delamo. Se že veselim Avstralije, kjer bomo videli kje ta hip smo. Na Melbourne me vežejo lepi spomini. Vsi si želimo zmage in dali bomo vse od sebe, da se nam uspe. Takšen je naš pristop v formuli 1.

Kakšna je razlika med R26 iz sezone 2006 in R28, vaši novim dirkalnikom?
Pravzaprav sem na prvih testiranjih januarja preizkusil lanski Renaultovih dirkalnik. Lahko ga je bilo upravljati, vozil pa sem že brez elektronskih pomagal. Teden zatem smo prvič preizkusili R28, takoj je bilo jasno, da je ekipa naredila korak naprej. Ve se, da je imela v začetku lanske sezone ekipa težave z vetrovnikom, a so jih nato rešili, in prav izboljšana aerodinamika je največji napredek pri R28. To pa je tudi ključno pri izboljšanju rezultatov.

 
 

Sem dirkač in moj cilj je zmagovati. Imel sem srečo, da sem imel vselej hiter dirkalnik in sem se lahko boril za stopničke, zmage in naslove.

Fernando Alonso

 
Vajeni ste zmagovati, tudi lani ste. Ste pripravljeni na sezono, ko se ne boste vsak vikend polivali s šampanjcem?
Sem dirkač in moj cilj je zmagovati. Imel sem srečo, da sem imel vselej hiter dirkalnik in sem se lahko boril za stopničke, zmage in naslove. Tako z Renaultom kot tudi lani. Treba pa je bili realističen in se zavedati, da ne moreš vselej zmagovati, včasih moraš biti zadovoljen že s tem, da veš, da si dal vse od sebe in maksimum iz dirkalnika. A za zdaj ne razmišljamo tako, ekipa trdo dela, razvoj se ne ustavlja, želimo si, da bi se na vsaki dirki lahko borili za stopničke in zmago.

Če bodo znova Ferrari, McLaren in BMW najmočnejše ekipe, kje vidite Renault?
To nas vsi sprašujejo, a testiranja odgovora še niso dala. Mi smo se osredotočali na svoja testiranja in izboljšavo bolida. Želim si, da bi se lahko borili za stopničke in bili med najboljšimi moštvi. Menim, da sta od ostalih ekip zelo močna še Williams in Red Bull, tako se nam gotovo obeta zelo konkurenčna sezona.

Ob postankih odloča vsaka desetinka, zato mora biti ekipa dobro uigrana. © Action Images

 


Kdaj boste z R28 ujeli najboljše? Z obračuni za sedmo mesto najbrž ne boste zadovoljni ...
Vsa moštva delajo 24 ur na dan, tako je zaostanek težko nadoknaditi. Več ne moremo delati, moramo delati pametneje in stvari bodo šle v pravo smer. To ni lahek proces, a si želim, da bi zaostanek čim prej nadoknadili.

 
 

Glavne spremembe so se zgodile pri aerodinamiki, kjer je bil lanski dirkalnik najšibkejši, a tudi te težave so že za nami.

Fernando Alonso

 
Kje so šibkosti vašega dirkalnika? Težave s prehodom od Michelina k Bridgestonu bi morale biti že preteklost ...
Ne bi rekel, da ima novi dirkalnik kakšen šibak člen, saj smo ga na vseh področjih izboljšali. Na Bridgestoneove pnevmatike pa smo zagotovo že navajeni, tu ni dileme. Glavne spremembe so se zgodile pri aerodinamiki, kjer je bil lanski dirkalnik najšibkejši, a tudi te težave so že za nami. Ekipa je delala tudi na izboljšali sprednjega dela bolida, še se učimo kako izrabiti koristi novega oblikovanja sprednjih krilc.

Februarja ste dejali, da se bo težko prebiti v tretji del kvalifikacij (med prvih deset). Ste še takšnega mnenja? Lani se je zgodilo štirikrat, da sta oba Renaulta obtičala v drugem delu kvalifikacij.
Doseči tretji del kvalifikacij bo naš cilj, a moštva so zelo konkurenčna in bo tako kot lani to težko doseči.

 

Preberite še

Intervju: Nelson Piquet Jr.
Japonci v formuli 1

Imate novega moštvenega kolega. Znova novinca. Kako dobro se že poznata? Kako sta se ujela?
Še se spoznavana. Za zdaj se dobro razumeva in dobro sodelujeva. Je običajen dečko, ki uživa v formuli 1. Je novinec in se še privaja formuli 1. Ve, da se mora v kratkem času še veliko naučiti. Je hiter, ekipa pa ga dobro pozna, saj je bil lani testni dirkač. Imava isti cilj. Oba bova trdo delala, pomagala pri razvoju dirkalnika.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.