Zadnje govorice iz F1 |
Aguri Suzuki naj bi v nekaj dneh prodal moštvo, a ostal vodja ekipe.
|
|
Fernando, konkurenčni dirkalnik ste zamenjali za moštvo, ki vam je bolj domače. Kaj vam
roji po glavi teh nekaj dni pred začetkom sezone?
Lani mi je bilo res težko, a sem imel konkurenčen dirkalnik in sem se lahko boril za naslov
prvaka. To si želi vsak dirkač, tako da sezone ne obžalujem. Vrnil sem se k Renaultu, kjer se zelo
dobro počutim, na ekipo me vežejo lepi spomini. Optimistično gledam v prihodnost. Seveda so se v
ekipi od mojega odhoda zgodile spemembe, a še vedno poznam večino moštva, njihov pristop do
dirkanja se ni spremenil. Imam vse kar je potrebno za uspeh, ekipa pa ve kako se zmaguje, saj smo
to že počeli. Smo kvečjemu še močnejši, saj se razvoj ne ustavlja. Melbourne je vse bližje, a za
nami so dobra zimska testiranja, kjer smo izboljševali dirkalnik. Vsi trdo delamo. Se že veselim
Avstralije, kjer bomo videli kje ta hip smo. Na Melbourne me vežejo lepi spomini. Vsi si želimo
zmage in dali bomo vse od sebe, da se nam uspe. Takšen je naš pristop v formuli 1.
Kakšna je razlika med R26 iz sezone 2006 in R28, vaši novim dirkalnikom?
Pravzaprav sem na prvih testiranjih januarja preizkusil lanski Renaultovih
dirkalnik. Lahko ga je bilo upravljati, vozil pa sem že brez elektronskih pomagal. Teden zatem smo
prvič preizkusili R28, takoj je bilo jasno, da je ekipa naredila korak naprej. Ve se, da je imela v
začetku lanske sezone ekipa težave z vetrovnikom, a so jih nato rešili, in prav izboljšana
aerodinamika je največji napredek pri R28. To pa je tudi ključno pri izboljšanju rezultatov.
Sem dirkač in moj cilj je zmagovati. Imel sem srečo, da sem imel vselej hiter dirkalnik in sem se lahko boril za stopničke, zmage in naslove. Fernando Alonso |
|
Sem dirkač in moj cilj je zmagovati. Imel sem srečo, da sem imel vselej hiter dirkalnik in sem se lahko boril za stopničke, zmage in naslove. Tako z Renaultom kot tudi lani. Treba pa je bili realističen in se zavedati, da ne moreš vselej zmagovati, včasih moraš biti zadovoljen že s tem, da veš, da si dal vse od sebe in maksimum iz dirkalnika. A za zdaj ne razmišljamo tako, ekipa trdo dela, razvoj se ne ustavlja, želimo si, da bi se na vsaki dirki lahko borili za stopničke in zmago.
Če bodo znova Ferrari, McLaren in BMW najmočnejše ekipe, kje vidite Renault?
To nas vsi sprašujejo, a testiranja odgovora še niso dala. Mi smo se osredotočali na svoja testiranja in izboljšavo bolida. Želim si, da bi se lahko borili za stopničke in bili med najboljšimi moštvi. Menim, da sta od ostalih ekip zelo močna še Williams in Red Bull, tako se nam gotovo obeta zelo konkurenčna sezona.
Kdaj boste z R28 ujeli najboljše? Z obračuni za sedmo mesto najbrž ne boste zadovoljni ...
Vsa moštva delajo 24 ur na dan, tako je zaostanek težko nadoknaditi. Več ne moremo delati, moramo delati pametneje in stvari bodo šle v pravo smer. To ni lahek proces, a si želim, da bi zaostanek čim prej nadoknadili.
Glavne spremembe so se zgodile pri aerodinamiki, kjer je bil lanski dirkalnik najšibkejši, a tudi te težave so že za nami. Fernando Alonso |
|
Ne bi rekel, da ima novi dirkalnik kakšen šibak člen, saj smo ga na vseh področjih izboljšali. Na Bridgestoneove pnevmatike pa smo zagotovo že navajeni, tu ni dileme. Glavne spremembe so se zgodile pri aerodinamiki, kjer je bil lanski dirkalnik najšibkejši, a tudi te težave so že za nami. Ekipa je delala tudi na izboljšali sprednjega dela bolida, še se učimo kako izrabiti koristi novega oblikovanja sprednjih krilc.
Februarja ste dejali, da se bo težko prebiti v tretji del kvalifikacij (med prvih deset). Ste še takšnega mnenja? Lani se je zgodilo štirikrat, da sta oba Renaulta obtičala v drugem delu kvalifikacij.
Doseči tretji del kvalifikacij bo naš cilj, a moštva so zelo konkurenčna in bo tako kot lani to težko doseči.
Preberite še |
Še se spoznavana. Za zdaj se dobro razumeva in dobro sodelujeva. Je običajen dečko, ki uživa v formuli 1. Je novinec in se še privaja formuli 1. Ve, da se mora v kratkem času še veliko naučiti. Je hiter, ekipa pa ga dobro pozna, saj je bil lani testni dirkač. Imava isti cilj. Oba bova trdo delala, pomagala pri razvoju dirkalnika.