Vodilni pri Coopu pravijo, da je konkurenca tako huda, da je treba biti izviren. Le tako lahko
trgovci računajo na nove stranke. "Zaupamo strankam. Če ljudje z nečim niso zadovoljni, ne bomo
postavljali vprašanj," so pojasnili. Obljubljajo, da bodo za vrnjeno hrano povrnili toliko denarja,
kot so kupci zanjo plačali. Dodali so še, da sploh ni treba da je z živilom kaj narobe:
"Ne bomo ugovarjali. Le prinesite živilo, embalažo ali račun."
Če bo imela lešnikova čokolada torej preveč ali premalo lešnikov, jagodni jogurt pa bo brez
koščkov jagod, bodo razočarani kupco lahko svoj denar v Coopovih trgovinah zahtevali nazaj. V Coopu
so opozorili le, da bodo
"previdni pri tistih strankah, ki bodo vračale že popiti alkohol", kar koli naj bi že to
bilo. Težav pa ne bo pri pasji in mačji hrani, praških, kozmetiki ... In cilj Coopa? Več strank, a
med njimi le malo tistih, ki bodo vračali kupljeno.
Norvežani vračajo denar
Norveška veriga trgovin s hrano Coop je povlekla drzno potezo. "Če vam ni všeč naša hrana, dobite denar nazaj. Nič ne sprašujemo," so sporočili Norvežanom.