Šestoosmica napoveduje, da bo uspešneje kot predhodnik konkurirala v razredu prestižnih limuzin, kjer dominira nemški trio. Avtomobil naj bi tovarnine standarde glede stila in sofisticiranosti postavil na še neosvojene višave, konkurentom pa kupce kradel predvsem z drznim dizajnom, prostornostjo in bogato opremo.
Agresivnejši od tekmecev
Po prvih fotografijah sodeč je oblika, ki je delo novega šefa oblikovalcev Jeroma Gallixa,
precej drznejša, kot smo navajeni v tem razredu. Še vedno je tu značilen velik "gobec", v
lučeh pa je precej več isker v primerjavi z modeli 308 in 207. Velik pokrov motorja je izbočen,
linija se nato prenese na A-stebriček, od tam pa po celotnem avtomobilu v kupejevskem slogu vse do
zadka. Zelo izrazita je tudi bočna linija, svoje k dramatičnosti in občutku gibanja avtomobila,
tudi ko ta stoji, dodajo nekateri detajli in zadnja svetila.
Peugeot želi germanom konkurirati tudi po notranjem prestižu. Poudarek bo dan dobremu počutju potnikov (prostora na zadnji klopi naj bi bilo toliko kot v MB E), kvalitetnih materialih in končni izdelavi. Že serijska naj bi bila napredna navigacija in kontrolni sistem.
Poudarek na ekologiji |
Šestoosmico bo med drugim lahko poganjal tudi varčni hibridni pogon, ki mu bo za 100 km poti zadostovalo že 3,1 litra dizla. |
Avtomobil bo sicer postavljen na PSA-platformo, ki jo že uporabljata citroën C5. Od nekoliko manjšega bratranca si bo 608 sposodil zračno vzmetenje, ki pa bo nastavljeno nekoliko trše za potrebe športnejših voženj.
Motorno paleto bodo sestavljali 2,0 in 2,2 HDi-dizli, na voljo bo tudi 2,7-litraš, medtem ko so o bencinarjih informacije še bolj skope. Govora je tudi o varčnem hibridu z dizlom 2,0 .
Moč se bo na sprednji pogon prenašala prek šeststopenjskega ročnega ali avtomatskega menjalnika. Prihod levjega kralja je napovedan za prihodnje leto, cene se bodo začele nekoliko nad 30.000 evri.