Festival Ljubljana in podjetje Pristop, ki že 12 let sodelujeta pri ustvarjanju znamke Festival
Ljubljana, sta interaktivno razstavo predstavila v Peterokotnem stolpu na Ljubljanskem gradu.
Razstava je sestavljena iz treh delov. V notranjosti Peterokotnega stolpa je na ogled razvoj
celostne podobe Festivala Ljubljana od leta 2002 dalje, hkrati pa je na ogled desetminutni film s
predstavitvijo kratke zgodovine, razvoja identitete znamke in vrhuncev Festivala Ljubljana. Za piko
na i poskrbi nekakšen virtualni muzej, ki obiskovalcem omogoča srednjeveški sprehod po grajskem
dvorišču, istočasno pa ponuja zanimivosti ljubljanskega festivala.
Interaktivna razstava bo na ogled do 26. julija, brezplačen ogled pa je mogoč vsak dan med
10. in 19. uro.
"Dvanajstletna zgodba sodelovanja dokazuje, da je mogoče iz dobrega festivala narediti svetovni
festival in da je mogoče nadomestiti javna sredstva s pokroviteljskimi. Seveda pa so za uspešno
sodelovanje ključni začetna vizija, skupne vrednote in zaupanje med partnerjema," je ob
obletnici sodelovanja povedal Andrej Drapal s Pristopa.
O uspešnosti sodelovanja priča podatek, da se je od leta 1997 do danes število obiskovalcev
festivala podvojilo, izkupiček od vstopnic se je potrojil, popeteril pa se je pokroviteljski odziv.
25
ogledov
Z virtualnim muzejem po Ljubljanskem gradu
Na Ljubljanskem gradu je na ogled interaktivna razstava z naslovom Občutki, doživetja, ustvarjalnost, ki prikazuje razvoj znamke in druge zanimive podrobnosti Festivala Ljubljana skozi čas.