PLUSI, MINUSI
|
Plusi: videz, kolenska zračna blazina, oprema, avdiosistem, razmerje med dobljenim in ceno, športni pedigre. Minusi: slabo berljivi merilniki podnevi, glasen motor, nima parkirnih pomagal, stranski ogledali nista asferični, ni ogledal v senčnikih. |
Po klasifikaciji je lancer klasična štirivratna limuzina agresivnih linij, zato ji zlahka dodamo pridevnik "športna" limuzina. Krasi ga nenavadno visoka bočna linija, ki naredi avto še dinamičnejši, celoto pa še dopolnijo serijska 18-palčna platišča, tako da opazovalec misli, da je pred njim novi (deseti po vrsti) evo. Prednji del prav tako krasijo ostre in zašiljene linije, svetila so moderno oblikovana, odbijač pa se skoraj zlije s cesto. Najbolj "konfekcijski del" avtomobila je njegov zadek, ki za drugo zunanjostjo kar malo zaostaja, zaznamuje pa ga še visok rob prtljažnika in svetila, ki se zajedajo globoko v prtljažnik.
Notranjost pusta le na prvi pogled
Prvi občutek, ko odprete vrata in sedete vanj je, da notranjost ne zmore slediti
moderni obliki zunanjosti, a je tako le na prvi pogled. Res je, da gre za zelo prečiščeno
notranjost, kjer so na sredinski konzoli v dveh ločenih sklopih stikala klimatske naprave in
sedempalčni barvni zaslon zelo kakovostnega avdiosistema, navigacije in še česa, upravljate pa jih
prek zaslona na dotik.
|
Merilniki so ločeni v dve smiselni enoti, med njima pa je digitalni merilnik,
namenjen potovalnemu računalniku in drugim informacijskim sklopom. Manjšo grajo si zaslužita le
stranski ogledali, ki nista asferični, ter notranja osvetlitev, ki je le najnujnejša in ni povsem
na ravni konkurence.
Na zadnji klopi prostorskih čudežev ni, se pa sedi povsem spodobno, prostora za
kolena je dovolj, če pred vami ne sedijo dolgini, streha pa proti zadku ne pada prehitro, kar
pripomore k prostoru za glave. Prtljažnik je povsem povprečnih mer, vanj pa boste v osnovi spravili
400 litrov prtljage,
zadnjo klop
pa se da asimetrično podreti. Obdelava bi bila lahko boljša, prav tako ne
premore kakšnih predalov ali odlagališč.
Sladkorčki za udobje
Najdražje med štirimi serijskimi paketi opreme instyle, pomeni vso potrebno opremo ter nekaj
dodanih "sladkorčkov", med katere lahko nedvomno štejemo biksenonske sledjive žaromete, vstop in
zagon vozila brez ključa, senzor za dež, kakovosten avdiosistem, usnjeno notranjost, ogrevana
prednja sedeža, 18-palčna lita platišča, navigacijsko napravo, ESP-sistem ter poleg drugih še
kolensko varnostno blazino.
Motor še iz uvoza
M
otor v nosu je stari znanec tako večjih hišnih modelov kot številnih drugih.
Agregat ni delo mitsubishijevih inženirjev, ampak so si ga izposodili pri koncernu Volkswagen. Gre
za izpeljanko z vbrizgavanjem po sistemu tlačilka šoba, kar pomeni glasnejše delovanje, predvsem v
mirujočem stanju, med vožnjo pri večjih hitrostih pa izvor ni toliko zaznaven, da bi bilo
moteče.
Pri Mitsubishiju pa
razvijajo povsem nov in lasten 1,8-litrski motor, ki bo pripravljen prihodnje
leto. Menjalnik se z motorjem lepo dopolnjuje, volanski obroč je dovolj neposreden in informativen.
Lega ... lahko bi bilo boljše
Zavore so kos nalogi. Pomisleke smo imeli le glede voznih lastnosti, saj ima voznik pri
dinamični vožnji na bolj zavitih odsekih vseskozi občutek, da avto ni dorasel športno agresivni
vožnji. To je predvsem zaradi odtenek višjega težišča, zaradi katerega se vozilo bolj nagiba. To
težavo bi lahko rešili z malo tršim podvozjem, saj testnikovo ni bilo tako športno, kot bi si
želeli. Za nameček je zadek prelahek, zato ga morate skozi ovinek včasih loviti.
Lancer nedvomno nikoli ne bo množičen avtomobil na naših cestah, kar mu osebno štejem v plus. Izkaže se v številnih pogledih, med drugim z nadpovprečno opremljenostjo in zelo konkretnim videzom, da mu kakšno pomanjkljivost zlahka odpustimo. Cena, ki znaša 26.990 evrov, je tako v primerjavi s konkurenco, kamor štejemo vse proizvode segmenta C, na prvi pogled kar malo visoka, če ne previsoka. Če v enačbo vključimo še dejstvo, da v dolžino meri 4,57 metra, in s tem že konkretno pogleduje proti srednjemu razredu, ter ponuja opremo, ki je tudi limuzine srednjega razreda velikokrat ne, potem vidimo, da je cena povsem na mestu. Še več, razmerje med dobljenim in ceno je še vedno zelo ugodno. Z veliko mero predvidevanja pa vseeno pričakujemo desetega eva, ki bo znova pravi strupeni športnik. Nekaj, kar ta lancer žal še ni.