Znanstveniki z univerze Stanford in otroške bolnišnice Lucile Packard v Kaliforniji so skupini 63
otrok ponudili dva obroka s piščančjimi medaljoni, hamburgerjem, pečenim krompirčkom iz McDonald'sa
ter korenjem in mlekom. Prvi obrok je bil v embalaži z znakom McDonald's, drugi pa je bil v
običajni. Otroci so morali pojesti oba obroka, ki sta bila povsem enaka, nato pa so morali
povedati, kateri se jim je zdel boljši, oziroma ali sta imela enak okus. Večina otrok je
povedala, da so bili piščančji medaljoni, krompirček, korenje in mleko z znakom McDonald's boljšega
okusa.
"Vpliv znamke je zelo močan celo pri otrocih, ki so stari komaj tri do pet let,
" je dejal vodja raziskave, zdravnik
Thomas Robinson iz bolnišnice Lucile Packard. To je po njegovem mnenju rezultat
McDonald'sovega agresivnega oglaševanja. V ZDA ima več kot 20 odstotkov otrok težave s prekomerno
težo, njihov delež pa se je v 40 letih povečal za trikrat.
Nori na McDonald's
Ameriškim otroci menijo, da je hrana boljša, če je na njej znak verige restavracij s hitro prehrano McDonald's.