Avto
54 ogledov

Gole prsi voznike in zavarovalnice spravile ob pamet

Joške Ana Fetih
Oglas s skoraj razgaljenimi prsmi mladenke je v Moskvi povzročil več kot petsto nesreč v enem dnevu.

Naročniki oglasa so na vsak način dosegli svoj namen, bi lahko rekli ob tragikomični zgodbi, ki se je minule dni dogajala v Moskvi. Ena od tamkajšnjih oglaševalskih agencij je namreč po velemestu razposlala 30 kombiniranih vozil, prilagojenih za mobilno oglaševanje. Podobna vozila sicer često srečamo tudi na slovenskih cestah. 

Agencija je za promocijo svoje mobilne dejavnosti izbrala nenavaden oglas z ogromnimi ženskimi prsmi, čez bradavičke pa je pisalo: "Privlačijo".

A nadaljevanja zgodbe verjetno niso predvideli, saj se je po policijskih podatkih zaradi zagledanih voznikov zgodilo kar 517 nesreč. Vozniki (verjetno je bilo vmes voznic le za peščico) so namreč ob pogledu na oglas pozabili, kje imajo zavoro, tako da so vozila treskala med seboj kot za stavo. "Hitel sem na poslovni sestanek, ko sem zagledal to veliko fotografijo s prsmi. V tistem trenutku pa me je od zadaj nasadil drug avto. Voznik je dejal, da se je zagledal v oglas," je po pisanju Daily Maila povedal eden od voznikov.

Hoteli so le vzbuditi pozornost

Policija je, ko se je zavedala, kaj povzroča nesreče, na hitro pričela loviti oglaševalske kombije po mestu in jih spravljati s ceste. Jezni vozniki pa so agencijo zasuli z zahtevki za poplačilo škode, saj je bil po njihovem mnenju za njihove težave kriv oglas in ne oni sami, zavarovalnice pa so tudi v številnih primerih zavrnile izplačilo škode, saj so menile, da je krivda na strani voznikov.

Predstavnik agencije je za medije pojasnil, da je bil namen akcije promocija novega oglaševalskega kanala, želeli pa so si predvsem zbuditi pozornost. V agenciji so obljubili, da bodo povrnili tisto škodo, za katero zavarovalnice ne bodo želele odgovarjati.

Komentarjev 4
  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 08:09 30.oktober 2014.

    Pa ni oglas povzroču nesreče ampak moška nesposobnost koncentriranja na vožnjo. Sej joške niso krive da so moški tok na otroško odvrnjeni od pozornosti. Kot če bi otroku čokolado dal. Jz recimo ko vozm sploh ne gledam jumbo plakatov pa ...prikaži več naj bo nevem kaj gor. In pr vožnji bi mogu vsak bit pripravljen na to da ignorira vse ostalo razen dogajanja na cesti. Ker zato je tok nesreč ker večina še na 500 drugih stvari misl ko voz. To tko ne gre.

  • speris 14:20 17.oktober 2014.

    Podobna vozila sicer često srečamo tudi na slovenskih cestah. pa da..

  • tecumseh_1975 13:19 17.oktober 2014.

    a uno da bi se kdo pri par 10 vprašal če ni kaj narobe pa ne? So čakali do 517..