Avto
64 ogledov

Astra GTC popolnoma razkrita

1/33
Žurnal24 main
Opel je konec aprila pokazal prvo uradno fotografijo nove trivratne astre GTC, ki se je zdaj popolnoma razkrila. Uradna predstavitev sledi na avtosalonu v Frankfurtu.
Obsežno fotogalerijo nove opel astre GTC si lahko pogledate TUKAJ.

Opel astra GTC oziroma trivratna različica nove astre je vizualno bolj privlačna. Od standardne hatchback različice se razlikuje po daljšem medosnem razmaku (z 2685 milimetrov na 2685 milimetrov), v višino meri za 15 milimetrov manj, medtem ko prostornina prtljažnega prostora meri od 370 pa do 1235 litrov. Zanimiv je tudi podatek, da si bo mogoče na astri GTC omisliti 20-palčna platišča.

Druga generacija sistema Opel-Eye s sprednjo kamero je izboljšana in z razširjenimi funkcijami. Sistem prepoznavanja prometnih znakov (TSR – Traffic Sign Recognition) zmore prepoznati več prometnih znakov kot doslej. Informacije, ki jih posreduje, so dopolnjene s podatkovno bazo navigacijskega sistema. Poleg že znanega sistema opozarjanja na vožnjo po in preko vzdolžnih prometnih oznakah na cestišču (LDW – Lane Departure Warning) kamera podpira tudi novo funkcijo opozorila za nepravilno razdaljo do spredaj vozečega vozila (FDI – Following Distance Indication)

Vse različice astre GTC ne glede na pogonske sklope in stopnje opremljenosti so opremljene s posebno rešitvijo, znano iz najbolj zmogljivih športnih avtomobilov. To je visoko zmogljivo vpetje in vzmetenje prednjih koles (HiPerStrut – High Performance Strut). V primerjavi z McPherson sistemom vzmetenja v astri ima HiPerStrut zmanjšan naklon in izravnavo premnega sornika ter krajše vreteno. To izboljša vodljivost in oprijem, zmanjšuje navor obračanja ter poveča moč zavijanja. Vse to voznikom astre GTC zagotavlja športne občutke.

V začetku bo ponudba motorjev obsegala en dizelski in tri bencinske agregate. Največja moč posodobljenega motorja 2.0 CDTI s skupnim vodom za gorivo je bila povečana na 121 kW (165 KM). Motor ima v izpušni sistem vstavljen filter trdnih delcev. Namenjen mu je ročni šeststopenjski menjalnik. Oplova nova tehnologija Start/Stop je del serijske opreme. Zahvaljujoč funkciji "overboost" doseže največji navor 380 Nm in omogoča pospešek od nič do 100 km/h v 8,9 sekunde. Največja hitrost znaša 210 km/h. Kombinirana poraba goriva ne presega 4,9 litra dizelskega goriva na 100 km, povprečni izpust CO2 znaša 129 g/km. S polno 56-litrsko posodo za gorivo je doseg astre GTC 2.0 CDTI več kot 1100 km.

Sistem Start/Stop je serijski tudi pri 1,4-litrskem motorju s turbinskim polnilnikom, ki je na voljo v dveh različicah, z 88 kW (120 KM) in 103 kW (140 KM). Obema je namenjen šeststopenjski ročni menjalnik. Motor doseže največji navor 200 Nm, z njim astra GTC porabi v povprečju 5,9 litra na 100 kilometrov (139 g CO2/km). Bencinsko ponudbo trenutno zaokroža 1,6-litrski motor s turbinskim polnilnikom, z največjo močjo 132 kW/180 KM. Z ročnim šeststopenjskim menjalnikom zagotavlja največjo hitrost 220 km/h.

Več pogonskih agregatov bo predstavljenih v času svetovne premiere avtomobila na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Bolj športne različice, vključno z novo, visoko zmogljivostno različico OPC bodo dopolnile ponudbo leta 2012.

Od naprednih sistemom v astri GTC omenimo Opel Eye front camera system, Traffic Sign Recognition (TSR), Lane Departure Warning (LDW), Bi-Xenon Advanced Forward Lighting (AFL 4) ...

Astro GTC bodo proizvajali v tovarni Gljivice na Poljskem, cene v Nemčiji pa se začnejo pri 19.900 evrih za model astra GTC EcoFlex z 73 kilovati pa do 27.855 evrov za model astra GTC Sport 2.0 CDTI z 121 kilovati.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.