Avto
68 ogledov

Astra ST je sorodnica prvega proizvedenega karavana

Opel Astra
1/13
Saša Despot
Opel astra ST (ST je izraz za sports tourer) je 750 evrov dražja od kombilimuzinske različice. Pri Oplu Slovenija so prepričani, da bo zaradi aktivnega življenjskega sloga astra ST celo bolje prodajana od petvratne kombilimuzine. Ponaša se prav z vsemi atributi „hatch backa“, glavna posebnosti novost pa je 540-litrski prtljažnik.

Kljub skokoviti prodaji križancev in športnih terencev so kompaktna vozila v Sloveniji še vedno najbolj priljubljena.

Astra je glavni Oplov prodajni adut, ki je od začetka prodaje lani pobral skoraj vse najbolj laskave nagrade, ki se jih v svetu avtomobilizma da pobrati, vključno z nazivom Evropski avto leta, ki na stari celini šteje največ. V Evropi so v tem času prodali že 175.000 aster, v Sloveniji že preko 800. Pri Oplu Slovenija upajo, da se bo astra, skupaj s karavansko ST različico, do konca leta v svojem razredu spet zavihtela na sam vrh prodaje, kjer trenutno vlada VW golf in kjer je pred leti že bila.

Ne spreglejte:

Optimizem gradijo na tehniki, motorjih, gradnji

Na čem pri Oplu gradijo takšen optimizem z modelom astra ST? Predvsem na uspehu petvratne kombilimuzine, s katero si karavanski model deli oblikovno zasnovo prednjega dela, motorje, menjalnike in tehnološke posebnosti, tako bogat nabor asistenčnih sistemov, kot sistemov za udobje in povezljivost.

Eden takih sistemov so pametni matrični žarometi, ki jih je Opel prvi uvedel v masovni C razred kompaktnih avtomobilov. V Evropi je vsaka četrta astra prodana s temi žarometi, v Sloveniji je delež še večji, kar 35. Če vemo, da se ponoči zgodi največ nesreč, ta rezultat lahko le pozdravimo s stališča varnosti. Da se ozaveščanje kupcev povečuje, pove tudi podatek, da so pri nas skupaj s starimim astrami prodali le 17 odstotkov kesnonskih žarometov.

Opel Astra  | Avtor: Saša Despot Saša Despot


Posebnost astre ST je tudi odpiranje prtljažnih vrat z zamahom noge, kar je sicer v svetu avtomobilizma že dobro znana tehnologija. Pri Oplu izpostavljajo še pametni sistem zlaganja in podiranja sedežev v razmerju 40/20/40 (flex fold).

Astra znotraj krepko večja

Prtljažni prostor v osnovi meri 540 litrov, s podrtimi sedeži pa 1630 litrov, 80 litrov več, kot pri predhodnici. Kljub temu, da je karavanska astra ohranila zunanje mere predhodnice, je tudi nekoliko nižja in veliko bolj aerodinamična, pa je oblikovalcem in inženirjem uspelo povečati notranje mere. Prosotra za noge, glavo in ramena je zdaj več.

Opel Astra  | Avtor: Saša Despot Saša Despot


Pri zasnovi potovalne kabine so Oplovi inženirji  upoštevali kritike novinarjev in uporabnikov ter prečistili kabino, ki je na voljo z velikim 7-palčnim zaslonom na dotik. Pogonski motorji in menjalniki so enaki kot pri kombilimuzini, to pomeni, da motorna paleta obsega pet bencinskih in štiri dizelske motorje z močmi od 70 do 147 kilovatov (od 95 do 200 KM). Zadnja pridobitev je 1,6-litrski biturbo dizelski motor z 118 kilovatov moči (160 KM), ki je v motorni paleti zamenjal dvolitrski dizelski motor.

V Sloveniji kupci posegajo po zmogljivejši motorizaciji. Najbolj prodajan je 1,4 litrski turbo bencinski štirivaljni motor z 110 kilovatov moči (150 KM) in 1,6-litrski štirivaljni turbodizelski motor z 100 kilovatov moči (136 KM). Za Evropo nadpovrečno se prodaja najbolj založen paket opreme, z multimedijo in navigacijo.

Opel Astra  | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Opel Astra  | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Pod 15 tisočaki

Pri Oplu računajo, da bo razmerje prodanih karoserijskih različic s časoma prevladalo v korist sports tourerja. Cene za karavansko astro ST se z vključenim popustom v višini 1.000 evrov začnejo pri 14.470 evrih za osnovni 1,4-litrski bencinski motor z 74 kilovatov moči (100 KM) in petstopenjskim ročni menjalnik. Pri Oplu brezplačno pri nakupu podarijo zimski paket (ogrevana sedeža spredaj in ogrevan volanski obroč)

Doplačilo za dizelski model znaša 1.100 evrov, vse bolj priljubljen v tovrstnih vozilih je samodejni menjalnik (700/1200 evrov), matrični led žarometi stanejo 1.200 evrov, parkirni asistent s tipali spredaj in zadaj 400 evrov, komplet matričnih žarometov in najbolj zmogljivega multimedijskega sistema z navigacijo pa 1500 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.