Avto
2817 ogledov

C4 cactus nič več gizdalin

Citroën C4 cactus
1/8
Citroën
Citroën C4 cactus je s prenovo izgubil videz cestnega gizdalina in postal precej bolj eleganten. Uvaja tudi nov tip podvozja.

C4 cactus je pred dobrimi tremi leti dodobra razburkal s svojim drznim videzom križanca in hkrati spomnil na dobre stare čase Citröenovega oblikovalskega poguma. V vstopnih opremah razmeroma poceni, a zelo uporaben avto je šel sedaj pod kirurški nož, poleg osveženega videza pa so mu dodali tudi kar nekaj drugih novosti.

Prenovljeni C4 cactus ima precej spremenjen nos, ki se zelo zgleduje po manjšem bratcu C3, vključno s poudarjeno neprekinjeno črto od enega do drugega konca novih svetil, na sredini te črte pa je logotip. Veliko več kot prej je plastike v barvi karoserije, veliko manj pa črnine.

Citroën C4 cactus inovacija že pri nas Avto Avtokleparji in avtoličarji ob posel

Tudi na boku je takoj videti, da nekaj manjka, saj so se znameniti "air bumpsi," plastična zaščitna obloga z zračnimi čepki čez celotna vrata, skorajda izginili. Sedaj jih je videti le še na spodnjem delu vrat. Zadek deluje precej prečiščeno, luči so se iz kvadratov razpotegnile proti sredini, nov je tudi odbijač.

Citroën C4 cactus | Avtor: Citroën Citroën

Skratka, kot da se je C4 cactus preselil s podeželja v mesto, kot da je sedaj bolj kombilimuzina kot križanec. Očitno je s tem naredil tudi prostor novemu križancu C3 aircrossu, ki prav te dni prihaja v Slovenijo.

Znotraj je na videz v C4 cactusu sprememb manj, saj vse ostaja na svojem mestu, je pa infotainment dobil vso moderno povezljivost s telefoni (Car Play, Apple Play, Mirros Link), voznik pa angela varuha v obliki modernih asistenčnih sistemov - samodejno zaviranje v sili AEB, opozorilo pred nenamerno menjavo pasov, opozorilo na počitek, na razpolago so tudi nadzor nad mrtvimi koti, parkirni asistent in vzvratna kamera. 

citroen c5 test: c5 cross tourer Avto Avanturist brez pogona 4x4

Pri znamki opozarjajo tudi na nove sedeže, ki da so zaradi novega polnila precej bolj udobni. 

Citroën C4 cactus | Avtor: Citroën Citroën
Ena bolj zanimivih novosti pri C4 cactusu je tudi podvozje, saj je Citroën premierno v Evropi predstavil nov tip "progresivnega hidravličnega blaženja". Inženirji so namreč na vsako kolo namestili dvojni hidravlični amortizer, kar naj bi precej bolje delovalo na cestnih neravninah, saj naj bi avto po zaslugi novosti peljal s precej manj nagibanja in tresenja.

Znani motorni paleti se je pridružil močni trivaljni s 96 kW (130 KM), drugo leto pa pride še 88-kilovatni dizel (120 KM) s serijskim avtomatskim menjalnikom. 

Prenovljeni C4 cactus bo v prodajnih salonih na začetku prihodnjega leta.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.