Avto
35 ogledov

Če jo opazijo, ugaja

Honda civic limuzina
1/22
Andrej Leban
Honda civic s štirimi vrati je na cesti dokaj neopazna, čeprav za voznika dobro poskrbi. Vprašanje pa je, če je to ob dokaj visoki ceni dovolj za odmevnejši tržni rezultat.

Nekdaj tako pogosta na naših cestah je imela štirivratna honda v predzadnji generaciji le še zelo obrobno vlogo, nekoliko je izstopala njena hibridna različica. Težko bi napovedali, da se bo z novo generacijo položaj avtomobila na trgu kaj bistveno spremenil, čeprav gre v osnovi za udoben, preudaren in tudi agilen avtomobil.

Civicu namreč zelo primanjkuje zunanjega šarma, ki je tako pomemben, da morebitni bodoči kupci avtomobil na cesti sploh opazijo. Precej bi pomagalo že, če bi bil podobnejši kombilimuzini, ki je bila skrojena posebej za evropske okuse. Tako pa se pozna, da so glavni trgi civica izven (zahodne) Evrope, zato je sprednji del razmeroma mlačen, le stežka ostane po kakšni posebnosti v spominu tudi zadek.

Prirejen udobju

Honda civic limuzina | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Znotraj je podobnosti med obema modeloma precej več. Položaj za progresivno delujočim volanom je zelo všečen, dvonivojska postavitev merilnikov in informacijskih zaslonov je pregledna, z menjavanjem treh odtenkov barve avtomobil vozniku sproti kaže, kako varčno pelje v danih razmerah. Volan je prijeten za roko in upravljanje, znana je tudi podoba osrednje konzole, kjer pa je veliko trde plastike. Avtu se pozna poreklo iz turške tovarne, saj je kvaliteta izdelave zaradi špranj med stiki mestoma podpovprečna za to znamko. Ročica menjalnika je hitra in natančna.

Bogatejši od obeh paketov opreme pozna precej udobja; poleg parkirnih senzorjev pomagata kamera in asistent za speljevanje, dodano je usnje na volanu in menjalniku, sedeži so iz tkanine, a udobni tudi na daljših poteh.

Prtljažnik bi moral biti eden glavnih adutov pred kombilimuzino. S 440 litri je resda dobrih 40 litrov večji, vendar je druga sedežna klop le klasična in je avtomobil tako prikrajšan za zares inovativno zlaganje naslonjal in sedal iz petvratnika, kar bi precej povečalo uporabnost.

Motor le en

Podvozje je v novi generaciji štirivratne tišje in v ovinkih dokaj zanesljivo. Edini motor v ponudbi je varčen in prožen, v višjih vrtljajih pa prav radoživ, zato pospeški ne izostanejo.

Honda civic limuzina | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Kupiti štirivratno ali petvratno hondo? Razlika do športnih petih vrat in bolj vznemirljive oblike z opremo sport je le 500 evrov, čeprav ima štirivratna za ta denar denimo že ksenonske žaromete. A na drugi strani je kombilimuzina prepričljivejša z obliko in uporabnostjo. Po drugi strani je 19.490 evrov cena, ki limuzino daje ob bok VW jetti z opremo highline in 1.4 TSI motorjem, a ji po kar nekaj prvinah težko parira, medtem ko sta precej cenejši (in slabše opremljeni) alternativi hyundai elantra in chevrolet cruze.

Podatki o vozilu (honda civic limuzina 1.8 ES)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.798 cm
Moč: 104 kW (141 KM) pri 6.500 vrt.
Navor: 174 Nm pri 4.300 vrtljajih
Poraba na testu: 6,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 156 g CO2/km
Zmogljivosti: 200 km/h, 9,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.545 x 1.755 x 1.435, medosna razdalja: 2.675
Prtljažnik (v litrih): 440
Cena (v evrih in vključenim popustom): 19.490

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.