Avto
24 ogledov

Golf s 300 konjskimi močmi

Volkswagen golf R
1/4
Volkswagen
Neuradne informacije so zdaj uradne. Volkswagen bo v septembra v Frankfurtu razkril golf R.

Pod motornim pokrovom je dvolitrski štirivaljni turbobencinski motor z 221 kilovati (300 KM) pri 5.500 do 6.000 vrtljajih v minuti in z 380 Nm navora pri 1.800–5.500 vrt./min. Tako je za 22 kilovatov (30 KM) močnejši in hkrati do 18 odstotkov varčnejši od motorja svojega predhodnika.

Moč se na cesto prenaša s pomočjo ročnega šeststopenjskega menjalnika ali doplačljivega dvosklopčnega samodejnega DSG-menjalnika. Pogon je kot pri vseh treh prejšnjih predstavnikih modela golf R tudi pri novincu stalni štirikolesni pogon, in sicer najnovejša izvedba sistema 4MOTION s sklopko Haldex 5. generacije.

Z ročnim menjalnikom od 0 do 100 km/h pospeši v le 5,1 sekunde (predhodnik: 5,7 sekunde), s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) pa ta športnik za enak pospešek potrebuje pičle 4,9 sekunde. Elektronsko omejena najvišja hitrost znaša 250 km/h. Poraba goriva je v novincu (opremljen s sistemom stop-start in sistemom za rekuperacijo) v primerjavi s porabo predhodnika zmanjšana z 8,5 na 7,1 l/100 km. Zmanjšale so se tudi izpusti CO2, in sicer s 199 na 165 g/km. Še varčnejši je v kombinaciji z opcijskim šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Normirana poraba v tem primeru je 6,9 l/100 km (159 g CO2 na km). V primerjavi s predhodnikom, opremljenim z menjalnikom DSG (8,4 l/100 km), novinec za 100 kilometrov poti porabi 1,5 litra oziroma 18 odstotkov manj goriva.

Novi golf R ima poleg aerodinamičnih dodatkov na zadku izboljšani dvodelni izpušni sistem s štirimi kromiranimi izpušnimi cevmi, 18- ali 19-palčna platišča, izboljšano podvozje, ki je v primerjavi z navadnim golfom znižano za 20 milimetrov, v primerjavi z različico GTI pa za pet milimetrov. Opremljen je z elektronsko zaporo diferenciala (XDS), DCC – dinamičnim uravnavanjem podvozja s štirimi možnimi režimi (Eco, Normal, Individual in novost dirkalni režim Race) in novim progresivnim krmiljenjem – za vožnjo po dirkalni stezi – sistemom ESC Sport, ki ga je tokrat prvič mogoče v celoti izključiti.

Spredaj so biksenonski žarometi, zadaj pa LED-tehnologija svetil. Zavore so zmogljivejše, notranjost pa krasijo športni sedeži, oblečeni v kombinacijo tkanine in alkantare, športni trikraki volan, ambientna osvetlitev, samodejna klimatska naprava ter radio s CD-predvajalnikom in zaslonom na dotik.

Komentarjev 2
  • fordA 12:19 25.avgust 2013.

    Ti si resno moten MeClain !!!

  • McClain 11:33 21.avgust 2013.

    na gorivu profitiras 1,5 eur na 100 km, na ceni opa fafnes 50 jurjev za tako gajbico? No ja, za krompir furat iz njive bo kar ok, ce bo imel avtomatske getribe.