Avto
6624 ogledov

Kabina malega Škodinega SUV-ja ne deluje poceni

Škoda kushaq Škoda
Škoda razkrila notranjost malega SUV-ja za 9.850 evrov. Ne zdi se poceni.

Kushaq je novo Škodino orožje v Indiji - to je trg z največjim potencialom rasti v razmerah, ko prodaja blagovnih znamk na Kitajskem, na ključnem ozemlju proizvajalca vozil, drvi navzdol.

Škoda kushaq Škoda kushaq Avto Škoda kushaq: Indijski vladar za 9.850 evrov

Pri Škodi sicer dopuščajo možnost, da ga bodo prodajali tudi na drugih trgih.

Škoda kushaq | Avtor: Škoda Škoda

Škoda Octavia Čehinja Avto Octavia je takšna, kot se od nje pričakuje

Za zdaj so pokazali le skice novinca, ki bo premierno razkrit 18. marca. Po skicah zunanjosti in slikah zamaskiranih prototipov smo končno dobili vpogled v kabino.

Kushaq je bil v celoti razvit v Indiji, v Škodinem novem indijskem razvojnem centru, proizvajali pa ga bodo prav tako v Indiji s 95-odstotnim deležem komponent domačih dobaviteljev. To pomeni manjše proizvodne stroške in nizko ceno, kar je predpogoj za uspeh v državi, kjer življenjski standard prebivalstva ne dosega evropskega ali kitajskega. Zato je kushaq zgrajen na cenejši različici platforme MQB, začetna cen v Indiji pa bo po 10 tisoč evri.

Škoda kushaq | Avtor: Škoda Škoda

Škoda 1203 Avto Tak bi bil sodoben Škodin kombi

Kljub temu se glede na prikazane skice ne zdi poceni. Na sredini armaturne plošče bo 10-palčni zaslon na dotik. Na voljo so tudi digitalni merilniki, pa povsem nov dvokraki volan, ki je bil predstavljen v najnovejših izdelkih češkega proizvajalca avtomobilov.
Osnovne različice seveda ne bodo oborožene z vsemi elektronskimi napravami, a pomembno je, da se bodo pojavili v ponudbi, saj zahteve indijskih kupcev nenehno naraščajo. Škoda obljublja veliko prostora in številne praktične elemente zbrane pod imenom "Simply Clever". Moderno oblikovana je tudi sredinska konzola, notranjost je dvobarvna.

Škoda kushaq | Avtor: Škoda Škoda

Renault Clio LPG Poreklo avtov pri nas Avto Kje v Sloveniji so najbolj nori na "nemce", kje na "francoze" in "japonce"?

Pod pokrovom motorja so potrjeni certificirani motorji 1.0 TSI in 1.5 TSI, prilagojeni za kurjenje bencina nižje kakovosti. V bistvu pa gre za tehnologijo, ki jo poznajo iz Evrope.
 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.