Šport > Nogomet
80 ogledov

Član posadke razložil svoje preživetje

Erwin Tumiri, letalska nesreča, Chapecoense Facebook
"Na letalu je nastala panika," je zadnje trenutke pred nesrečo letala opisal preživeli član osebja.

Letalsko nesrečo v kateri je izgubilo življenje tudi 18 nogometašev brazilskega kluba Chapecoense je preživelo šest oseb. Med njimi sta tudi stevardesaXimena Suarez in letalski tehnik Erwin Tumiri, oba sta že spregovorila za preiskovalce nesreče in medije.

"Vse v avionu je ugasnilo in hitro smo strmoglavili in udarili ob tla," je preiskovalcem dejala stevardesa, njene besede pa je prenesel kolumbijski časopis El Colombiano. Reševalci so jo našli po nekaj urah iskanja v hribovitem predelu, ki je od letališča oddaljeno okoli deset kilometrov. Bila je pri zavesti.

Nesrečo so preživeli še nogometaši Alan Ruschel, Helio Neto in Jakson Follman, ki so v kritičnem stanju prepeljani v bolnišnico. Na poti do nje je umrl sicer vratar Danilo. Preživel je tudi novinar Rafael Henzel.

"Zbral sem vse torbe, ki so bili v bližini in zavzel položaj zarodka. Tako kot piše v pravilih. Nastala je panika, večina ljudi je vstala in kričala. Preživel sem, ker sem ubogal proceduro za takšne trenutke," je trenutke pred trkom opisal Tumiri.

Po poročanju južnoameriških medijev je letalo izgubilo elektriko, kar potrjujejo tudi besede stevardese. Nekateri omenjajo tudi gorivo, ključna za preživele pa je bila poteza pilota Miguela Quiroge, ki je pred udarcem ob tla odvrgel posode za gorivo in tako preprečil, da bi prišlo še do eksplozije ob trku.

Pri El Colombianu so še zapisali, da je bila predvidena pot iz bolivijskega Santa Cruza dolga 2975 kilometrov, model aviona Avro RJ85 pa ima le domet 2965 kilometrov. Tudi instruktor letenja July Consuegra je dejal, da takšno letalo ni namenjeno za tako dolga potovanja: "Letel sem na takšnih letalih, to so avioni za dvourno potovanje, nikakor niso primerni za daljše relacije. Njegove zmožnosti so raztegnili do limita."

Pojavile so se celo informacije, da je nesrečno letalo zahtevalo prisilni pristanek, a naj bi prednost dobil drug avion, ki mu je odtekalo gorivo. Ta informacija še ni bila potrjena.

Umrlo je 71 ljudi, saj vsi ljudje, ki so bili prijavljeni za potovanje, niso poleteli. Poleg trenerjevega sina, ki je pozabil potni list, bi morali poleteti še župan mesta Chapeco Luciano Buligon, dirigent Plinio Nes Filho, namestnik predsednika zvezne države Santa Catarina Gelson Merisio in novinar Ivan Carlos Agnoletto.

Slednjemu so potekli dokumenti, zato se ni odpravil na pot, zaradi drugih obveznosti pa sta se v zadnjem hipu letu odpovedla tudi ob politika. Dirigent, ki je bil na seznamu kot gost kluba, se je odločil, da ne bo odšel na pot v Kolumbijo. "Zjutraj sem se poslovil od njih in jim dejal, da bodo uresničili sanje. Zdaj je ta sen mrtev," je dejal Nes Filho.

 
Komentarjev 4
  • Harrison 11:19 01.december 2016.

    V karakteristiki uradne dovoljene dolžine leta je že vključena obvezna rezerva. Torej če je to uraden podatek, potem ne bi smeli imeti težav z količino goriva, ob predpostavki, da so se dvignili z polnimi rezervoarji.

  • Zmago 08:12 01.december 2016.

    Skoraj ne verjamem, da bi piloti bili tako neumni. Na siolu piše, da so imeli vmesni postanek !(pa da bi pozabili tankati ????)http://siol.net/novice/svet/v-kolumbiji-strmoglavilo-letalo-s-clani-brazilskega-nogometnega-kluba-430664

  • Žurnalček 07:27 01.december 2016.

    Maximalen dolet ni tudi najdaljši dovoljen let , kajti pod 20% goriva ne smejo iti !