Slovenija
127 ogledov

"Slovenska" ladja ujeta v Alžiriji

Ladja Istra MarineTraffic.com
V alžirski luki Bejaija je že tri tedne "ujeta" slovenska ladja Istra koprske družbe Euroshipping. Mornarjem že pošlo večino zalog, lastnik se ne javi.

Enajstčlanska posadka, ki jo sestavljajo državljani Hrvaške, Črne gore, Srbije in Gruzije, nima dovoljenja za izkrcanje, medtem ko časnik Glas Istre poroča, da jim bodo zaloge hrane in vode kmalu pošle, medtem ko že 18 dni jedo "le testenine".

Zastopnik podjetja Euroshipping, ki je lastnica ladje, Bogdan Glavina se na klice mornarjev ne javlja. Po poročanju Financ se ni želel oglasiti niti na njihove klice, jih je pa poklical moški, ki je dejal, da je seznanjen s situacijo na ladji in da je problem širše narave, vanj pa da so vpletene tudi banke.

Kot še pišejo spletne Finance, naj bi bila posadka na ladji Istra brez plač že od januarja, alžirske oblasti pa naj bi jo zaustavile zaradi dolga za gorivo. Hrvaški sindikat mornarjev je sporočil, da je zaradi težav podjetja že več mesecev zasidrana tudi druga ladja Euroshippinga Padna, in sicer v hrvaški Kraljevici. 

Hrvaško veleposlaništvo je v stiku s hrvaškimi državljani na ladji, medtem ko slovensko MZZ primera še ni komentiralo. 

Ladja Istra je bila izdelana leta 1982, namenjena pa je prevozu različnega tovora. Štiriindevetdesetmetrska ladja pluje pod zastavo Toga. Stometrska Padna je stara 20 let in prav tako namenjena različnemu tovoru, pluje pa pod zastavo karibske države Sveti Vincent in Grenadini.

Komentarjev 17
  • Žurnalček 23:46 19.avgust 2013.

    Slovenija nima nobene takšne ladje z takim imenom. Ne upletajte mojo državo z nečednomi posli Kajmanskih in drugih ciganskih marin.

  • Veteran 10:10 12.avgust 2013.

    Nisem samo slišal o bivši Slošni plovbi ampak jo zelo dobro poznam, zato še enkrat pravim, da je zelo čuda, da neglede na kršitve človekovih pravic, ki se dogajajo na ladjah se v to nobeden novinar ne obregne. Glede sedanjega ...prikaži več ritoliznega vodstva, ki predstavljajo ladjarja Genshipping Corporation v Sloveniji ni vredno napisati besed, saj so v največji meri pripomogli pri prodaji Splošne plovbe pa čeprav so dajali vtis, da so proti.

  • iko 09:01 12.avgust 2013.

    Naj nekdo pregleda kakšna je bila naveza med Bogdanom Glavino in Matejem Naratom, kako je prišel do kreditov in kaj je sedaj z odplačevanjem teh. Sicer pa: avto Mercedes za 130.000, jahta, nova hiša-vila raste...