Avto
50 ogledov

Revoz: Prodor na največji svetovni trg vozil

Revoz
1/39
Gregor Prebil
V Revozu v Novem mestu so predstavili rezultate dela za leto 2015 in načrte za leto 2016. Letos so na novo zaposlili 15 delavcev, prirastek proizvodnje, skupno so lani proizvedli dobrih 129 tisoč vozil, pa je 10-odstoten. Okrepitev proizvodnje si obetajo s prodorom na kitajski trg, ki velja za največji avtomobilski trg na svetu.

V Novem mestu so lani proizvedli 129.405 vozil, kar je 10 odstotkov več kot leta 2014. To je še vedno le polovica kapacitet proizvodnje, je pa vzpodbudno, da delo zdaj nemoteno poteka dvoizmensko, uvedli pa so tudi delovne sobote. Zaenkrat je v podjetju zaposlenih 2.100 delavcev, razen 15 na novo zaposlenih pa novih zaposlitev kljub rasti proizvodnje za letos ne načrtujejo.

Po tovarni vozijo avtonomni vozički

Za posodobitev proizvodnje so namenili dodatnih 14 milijonov evrov, predvsem v postopke avtomatizacije. Namesto viličarjev, se zdaj med proizvodnjimi trakovi samodejno pomikajo avtonomni vozički, izboljšave so doletele logistiko, za okoli 15 odstotkov so dvignili dodano vrednost na zaposlenega.

Revoz | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
99,2 odstotka vozil, štirisedežnih smartov in renaultov twingov, izvozijo. Slovenija predstavlja 0,3 odstotka prodaje twinga, to je okoli 350 registracij v letu 2015. Največji trg za twinga je Francija, kamor "roma" 43,1 odstotka mestnih vozil, sledi Nemčija (24,9 odstotka) in Italija (11 odstotkov).

Lani so twinga začeli izvažati na Japonsko, delež vozil, ki je bil prepeljan v deželo vzhajajočega sonca, je skoraj zanemarljiv (0,01 odstotka). Novi trgi od katerih si obetajo rast proizvodnje v Revozu pa so po novem še Tajvan, Izrael, Rusija, Hong Kong in Kitajska.

Letos začetek elektrifikacije

Predsednik uprave družbe Revoz Patrice Haettel je dejal, da si ob širitvi proizvodov na nove trge, predvsem Kitajsko, kamor so januarja letos začeli izvažati smarte, obetajo štiri do pet odstotkov večji izvoz vozil.

Letos se v Revozu začenja proizvodnja EV vozil, natančneje električnega smarta, ki ga bodo začeli tržiti prihodnje leto. O konkretnih številkah o številu proizvedenih električnih modelov v Revozu še niso želeli govorit. Letos bodo začeli proizvajati tudi športnega smarta brabusa z zmogljivejšim motorjem, kot tudi športno različico renault twinga GT.

Podpora tretji razvojni osi

Revoz | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Haettel slovenskim novinarjem pojasnjevati tudi o vroči avtomobilski temi, prirejanju podatkov o izpustih evropskih vozil. "V Revozu v vozila ne vgrajujemo dizelskih motorjev, zato Revoz v ničemer ne more biti povezan z emisijskimi manipulacijami. Naše stališče, torej stališče Renaulta, je, da v svoja vozila ne vgrajujemo nobene sporne opreme," pravi predsednik uprave Revoza in potrjuje besede šefov iz Pariza, da bodo zaradi odstopanja njihovih vozil pri izpustih za rešitev tega vprašanja namenili 50 milijonov evrov.

Ker na dan iz tovarne zapelje kar 200 tovornjakov, kar je velika obremenitev za lokalno okolje in ceste, je Haettel nekaj besed namenil tudi pomembnosti ceste tretje razvojne osi za tovarno Revoz. Pravi, da projekt podpirajo in je že umeščen v načrte.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.