Glovo bo do 10. maja do 22. ure izvajalo običajne storitve, ekipa za pomoč strankam pa bo svoje storitve opravljala do 31. maja, so sporočili iz podjetja.
"Zahvaljujemo se za vsa vaša naročila na aplikaciji Glovo. Hvaležni smo za priložnost, da smo vam lahko dostavljali," so zapisali v sporočilu uporabnikom.
Glovo je na slovenski trg vstopil leta 2021 s prevzemom podjetja Ehrana.
Špansko podjetje je bilo ustanovljeno leta 2015 v Barceloni in deluje v južni, srednji, vzhodni in jugovzhodni Evropi ter v Afriki. Aplikacija povezuje uporabnike z restavracijami, trgovskimi verigami, lekarnami in maloprodajnimi trgovinami, vključuje pa tudi kategorijo razno, ki uporabnikom omogoča, da naročijo, kar želijo.
Glovo v Sloveniji velja za enega od dveh osrednjih ponudnikov dostave hrane na dom, poleg finskega Wolta.
Forbes Slovenija poroča, da so v treh letih nakopičili 7,8 milijona evrov bilančne izgube. Lastnik je sicer lani junija vplačal dodaten kapital, da je llovensko podjetje imelo tako konec leta na postavki kapitalskih rezerv 8,5 milijona evrov, ki jih lahko nameni za pokrivanje izgube ali financiranje poslovanja.
To ni nič takšnega, so pač ugotovili, da cilja (tržni delež, stroški delovanja), ki so si ga zadali s prihodom na tržišče, ne bodo dosegli. Zato se mi zdi izjemno butast komentar, ki si ga je ob odhodu španske platforme… ...prikaži več privoščil Matej Lahovnik in očitno leti tudi na pred 1 letom ustanovljen sindikat dostavljavcev. Lahko ga je sram, saj se ponaša z izobrazbo, ki jo je lahko pridobil tudi zaradi enega najcenejših šolskih sistemov v Evropi, katerega vzdržnost zagotavlja tudi nižje plačano delo!
Tudi zdravniki nas zapuščajo. Migranti pa prihajajo ..