Slovenija
25 ogledov

Tudi skrivnost je lahko dober piar

Če zakon pravi, da jim ni treba izdati zneskov, se nekateri zavijejo kar v vsesplošni molk.

kolumnisti 14.06.11, Maja Kalan, novinarka Zurnal24, foto: Anze Petkovsek | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek
Po zakonu o dostopu do informacij javnega značaja podjetja – čeprav so v večinski državni lasti – niso zavezana k razkrivanju informacij glede zneskov, ki jih namenjajo športu. To se utegne spremeniti, če bodo poslanci marca zakon sprejeli. Sklicevanje na poslovno skrivnost tako ne bo več mogoče. Ali se bodo zaradi tega sponzorski milijoni pretakali kaj drugače, ni rečeno, kar pa ni bistveno, dokler bodo sredstva končala v pravih rokah – pri športnikih. Nekoliko moteč pa je odnos nekaterih velikih državnih podjetij.

Molk. Nekatera podjetja namreč ne molčijo samo glede sredstev, ampak so tudi na splošno precej molčeča. Tako so na primer na osem vprašanj o višini sponzorskih in donatorskih sredstev, načinu njihovega dodeljevanja, ciljih, ki jih pri tem zasledujejo ter načrtih za letošnje leto, pri Abanki odgovorili v eni povedi, zanjo pa so potrebovali kar en teden. Pri Elesu so zmogli tri povedi, med drugim tudi to, da imajo interne pravilnike in merila za izbiro sponzorirancev. Res ni zakonske podlage, ki bi jih lahko prisilila v razkritje zneskov. Lahko pa bi brez posebne prisile ravnali tržno (če kot monopolisti menijo, da jim ni treba, pa vsaj odgovorno) in se v javnosti postavljali kot podporniki tega ali onega športnika oziroma panoge. Tako na primer pri Triglavu niso skoparili z dolgim seznamom posameznikov, dogodkov in panog, ki jih podpirajo, podobno v Luki Koper ali pri Pošti Slovenije. Predstavnike za odnose z javnostmi pa imajo vsi. Tudi tisti bolj molčeči.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.