Slovenija
75 ogledov

Zaradi težav vrnejo del naročnine

mobilnik mobilni telefon uporaba Shutterstock
Uporabniki Simobila, ki so imeli 26. in 27. aprila težave z omrežjem, se lahko pritožijo in tako dobijo povrnjen določen odstotek mesečne naročnine.

Nekateri uporabniki Simobila so imeli 26. in 27. aprila težave. Na Simobilu so v klicnem centru takrat pojasnili, da so se težave pojavile zaradi posodobitve jedrnega omrežja, in uporabnikom svetovali, kako lahko morebitne težave odpravijo. 

Zveza potrošnikov Slovenije vsem, ki so imeli v omenjenem obdobju težave, svetuje, naj pošljejo pritožbo na info@simobil.si. Pri Simobilu so namreč zatrdili, da bodo vsem, ki se bodo pritožili, povrnili 15 odstotkov vrednosti mesečne naročnine za paket mobilnih storitev. 

Komentarjev 1
  • Realist 15:36 06.maj 2014.

    Spet nakladajo na Simobilu, če bi bilo to res potem bi nas uporabnike prej obvestili, tako pa v soboto, ko se je to zgodilo sploh niso vedeli zakaj se gre. In niso imeli niti enega pametnega odgovora kot le to ...prikaži več da delajo kar je v njihovih močeh da bodo stvar uredili. Očitno zastarela tehnologija, ki ji počasi jemlje sapo. Me res zanima koliko naročnikom bodo res priznali ta del in to odšteli od naročnine. Mogoče 30 centov???