Padec dobička je posledica predvsem močnejšega jena in zmanjšanja prodaje v Severni Ameriki. Drugi
največji proizvajalec avtomobilov na svetu, takoj za General Motors, se prav tako sooča z
upočasnitvijo ameriške gospodarske rasti, spremenljivim gibanjem tečajev ter visokimi cenami
materiala in stroški energije.
"Soočamo se z neprizanesljivim poslovnim okoljem," je povedal predsednik Toyote
Kacuaki Vatanabe in dodal, da bodo poskušali ovire obrniti sebi v prid, da bo
podjetje prožnejše in močnejše.
Toyota, ki tretjino prodaje ustvari na severnoameriškem trgu, svojo pozornost tako kot drugi
avtomobilski proizvajalci postopno preusmerja na Kitajsko in hitro rastoče trge.
1,98 milijarde dobička za Toyoto
Največji svetovni proizvajalec avtomobilov, japonska Toyota, je v prvem četrtletju letos ustvarila za 1,98 milijarde evrov dobička, kar je 28 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.