2,2-litrski dizel mazdi6 pristoji

Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda6 sport combi Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA Foto: Žurnal24 Mazda 6 GTA
Karavanska mazda6 je res doživela zgolj lepotne popravke, a vseeno ostaja med najlepšimi predstavniki svojega razreda, 2,2-litrski common rail dizelski agregat pa je dobra izbira.
Oglej si celoten članek

Prenovljena mazda6 je bila predstavljena na letošnjem ženevskem avtosalonu, že manjši prijemi pa so že tako lep avtomobil naredili še nekoliko bolj svež in zapeljiv.

Vozili smo karavansko mazdo z oznako sport combi. Prav obe oznaki sta pri tem modelu na mestu. Ker je šlo v našem primeru za paket opreme GTA, je bila zunanjost avtomobila nekoliko bolj športno podkovana. Dodali so športno masko hladilnika, zadnji spojler in sprednje meglenke. V notranjosti do ergonomije nismo imeli nobene zamere, materiali so kakovostno primerljivi z nemško konkurenco, še posebej v oči padejo kromirani dodatki, ki jih res ne manjka, presenetilo pa nas je tudi ozvočenje Bose, ki bo zadovoljilo tudi bolj zahtevne ljubitelje dobre glasbe.



Opreme je res veliko. Že v osnovi kupec pri izbiri opreme GTA dobi zatemnjena stekla zadaj, športne in ogrevane sedeže spredaj, deloma usnjene sedeže, biksenonske prilagodljive žaromete, tempomat, avtomatsko dvoobmočno klimatsko napravo, 18-palčna aluminijasta platišča, parkirne senzorje, odlično ozvočenje Bose, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah in radarski sistem za nadzor dogajanja za vozilom RVM (zaznavanje vozil v mrtvem kotu).

Na testu smo se tokrat osredotočili na 2,2-litrski common rail dizelski agregat, ki premore 163 konjskih moči (120 kW), ki so se izkazale za več kot dovolj za 1575 kilogramov težak avtomobil, tudi kadar je polno obtežen s petimi potniki in prtljago. Motor je pridobil nekoliko manjši turbopolnilnik, v kombinaciji z šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki moč usmerja na sprednji kolesni par, pa je več kot dovolj športen. Nekaj zamer leti zgolj na hrupen motor ob zagonu, ne pa tudi porabo, ki je bila v povprečju pri mešanem ciklu vožnje 6,5 litra na 100 kilometrov. Hkrati je dovolj moči in predvsem navora že v nizkih obratih, zato je odzivnost ob pritisku stopalke za plin še toliko bolj opazna. Če 163-konjski dizel primerjamo s šibkejšim 125-konjskim ali močnejšim 185-konjskim, je testni po našem mnenju najboljša izbira za ta model mazde6.



Nad voznimi lastnosti na cesti nismo bili razočarani. Lega si zasluži vse pohvale, malo manj pa sicer dober volan. Čeprav mazda ni več tako "trda" kot prej, vseeno ostaja športna, zadovoljni pa bodo tudi tisti, ki si želijo več udobja. Tako opremljeni model res ni zastonj, saj je zanj treba odšteti 32.590 evrov, po našem mnenju pa mazda6 sports wagon za vloženi denar ponuja veliko in je tudi zato v vrhu v svojem razredu.

Podatki o vozilu: (mazda6 sport combi 2.2 CD GTA)
Motor:
2.183 cm3
Vrsta: dizelski
Moč: 120 kW (163 KM)/pri 3.500 vrtljajih na minuto
Navor: 360 Nm/ pri 1.800 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,5 litra/100 km (test/mešani cikel), 142 gramov CO2
Zmogljivosti: 211 km/h, 9,2 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.785x1.795x 1.490, medosna razdalja 2.725, prtljažnik (v litrih): 519/1751
Cena: 32.590 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.