Slovenec stopa na čelo svetovnega avtomobilskega velikana?

Foto: Gregor Prebil
Foto: Gregor Prebil
Zasesti utegne funkcijo, ki ni pripadla še nobenemu Slovencu v avtomobilski industriji.
Oglej si celoten članek

Aleš Bratož, nekdanji prvi človek tovarne avtomobilov Revoz v Novem mestu, trenutno pa svetovalec vodje proizvodnje v avtomobilskem proizvajalcu Avtovaz, ki deluje pod okriljem naveze Renault-Nissan-Mitsubishi, je kandidat za vodilni stolček ruskega velikana, ki je znan tudi po vozilih Lada.

EVROPSKI ŠEF RENAULTA Kako evropski šef Renaulta gleda na prihodnost Revoza?

Vodja družbe Avtovaz Nicolas Maure bo zapustil svoje delovno mesto in naj bi vodil regionalno vejo Renaulta na področju Evrazije, glavni kandidat za njegovo mesto pa je Aleš Bratož, ki je bil predsednik uprave Revoza od junija 2008. Od tedaj je v Revozu izpeljal projekt Wind in prvič presegel mejo 200 tisoč izdelanih vozil v enem letu. Tovarna je pod njegovo upravo izdelala več kot 3,5 milijona renaultov, zagnana je bila proizvodnja druge faze twinga, Revoz pa je postal ena najučinkovitejših tovarn Zveze Renault-Nissan.

Nagrada v Revozu Clio v Revozu vsakemu delavcu prinesel 200 evrov

Bratož je bil tudi predsednik nadzornega odbora GZS, član upravnega obora Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine, član sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in član društva Manager, s svojimi bogatimi izkušnjami in pogledi pa je sodeloval tudi v številnih delovnih skupinah, ki sta jih na področju gospodarstva oblikovala predsednik države in slovenska vlada.

Foto: Jerca Božič Kranjec Aleš Bratož

Prepričale bogate vodstvene izkušnje

Iz Novega mesta se je preselil v Turčijo, kjer je vodil industrijsko podružnico Oyak-Renault, ki na zelo velikem turškem tržišču s 77 milijoni prebivalcev združuje dve tovarni s skupno 6.300 zaposlenimi. Med drugim je zasedal vodilni položaj v času ene največjih stavk v turški avtomobilski tovarni, iz katere prihajajo številni Renaultovi modeli in motorji, ki je že resno ogrožala celotno dobaviteljsko verigo. Renault je tako vmes celo grozil, da bo znova premislil o svoji investiciji v državi, a delavci so na drugi strani ostajali neomajni in so želeli višje plače, ki bi bile v povprečju z ostalimi v industriji. Renaultu oziroma ekipi Aleša Bratoža je uspelo z dodatnim kupčkom denarja pomiriti jezne delavce, ki so po kar 12 dneh znova zagnali stroje.

TO JE ODGOVOR Tudi država je kriva, da delavec v Revozu nima plače primerljive francoski

Septembra leta 2016 je bil Bratož postavljen za svetovalca vodje proizvodnje v ruskem Avtovaz. Prevzel je vodenje dobavne in proizvodne verige v družbi, ki jo Slovenci najbolj poznamo po vozilih znamke Lada. Rusi so zapisali, da želijo z Bratožem na čelu centralizirati pristojnosti in vzpostaviti skupni center odločanja, zanašali pa so se predvsem na bogate vodstvene izkušnje Slovence, ki je zdaj po poročanju tiskovne agencije Interfax postal glavni kandidat za šefa družbe.

Revoz V Revoz prihajajo novi modeli!

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 09:35 9. Februar 2018.

    To bo priložnost za fototermin Cmerkota in Počivaj-ška .

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.