Alto - novi najmanjši suzuki

Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto
Alto, najmanjši model znamke Suzuki lahko slovenski kupci že naročijo in sicer v kombinaciji z 1,0-litrskim trivaljnim motorjem, ki razvije moč 50 kW in v ozračje ipzusti le 103 grame CO2.
Oglej si celoten članek

Cene zanj se pričnejo pri 7.990, za takšnega za klimo in nekaterimi drugi elementi oprem pa boste odšteli še tisočaka več.

Značilna koncernska podoba

Nova najmanjša suzukijeva kombi limuzina kljub le 3,5 metra dolžine ponudi petvratno zasnovo in prostor za štiri odrasle osebe, ki pa bodo razumljivo v drugi vrsti sedele veliko slabše kot tiste v prvi. Nekaj prostora bo tudi za prljago in sicer boste v globoki in z veliko sotpnico opremljeni prtljažnik spravili od 129 do 774 litrov prtljage.

Oblikovno se novi alto na predhodnika naslanja zgolj malenkostno, to pa velja tako za obliko, ki sedaj povsem nova kot tudi zasnovo avtomobila in pogonskih sklopov. S splashom si sicer deli litrski bencinski trivaljnik, ki zmore največjo moč 50 kilovatov in 90 Nm navora, kar zadošča za končnih 155 km/h in pospešek do stoticev 14 sekundah. Obenem pa obljublja porabo 4,4 litra in izpuste v višini 103 gramov CO2. Menjalnik je vedno pet stopenjski ročni, čeprav Suzuki ponuja tudi možnost štiri stopenjske avtomatike pa ta pri nas ne bo na voljo. Del pozornosti so inžernirji namenili tudi varnosti saj so vsi alti opremljeni z ABS in EBD sistemom (kot veleva zakon) in imajo dve oziroma štiri varnostne blazine in isofix pritrdišča na slovenskem trgu pa si niti proti doplačilu ni moč omisliti ESC sistema, ki je pri swiftu vedno serijski.



Osnova brez klime, vedno brez  ESC
Opremska paketa sta tako dva osnovni club pa prinaša res zoglj osnovno udobje: dve varnostni balzini, ABS in EBD, zavorno asistenco in predpripravo za radio. Tisočaka dražji je comfort, ki k mizi prinese še dve dodatni (bočni) varnostni blazini. Klimatsko napravo, električni pomik prednjih stekel, daljinsko centralno zaklepanje, CD radio z MP3, odpiranje prtljažnika iz notranjosti, ki je tudi pokrit ter okrasne pokrove na 14 palčnih platiščih.

Letos naj bi uvoznik našel 12 do 16 kupcev alta mesečno. Kar na letni osnovi pomeni nekje 150 vozil, večino z comfort opremo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.