Med drugim prinaša bolj všečno obliko, boljše vozne lastnosti in nižjo porabo. Kompaktna limuzina,
predstavljena v Los Angelesu, je namenjena ameriškemu tržišču, vendar pa se bo enak avtomobil z
redkimi spremembami in bogatejšo motorno paleto pojavil tudi v Evropi. Na stari celini z
nestrpnostjo pričakujemo tudi hatchback različico s petimi vrati. Mazda3 bo Evropejcem premierno
predstavljena prihodnji teden, ko svoja vrata odpira avtosalon v Bologni.
Nova mazda3 po pričakovanjih nadaljuje z atraktivno "zoom-zoom" obliko, ki so jo začeli z
zadnjo generacijo mazde2. Prvi del vozila oblikovno spominja na mazdo6 in model rx8, vse to pa se
nadaljuje tudi v notranjosti vozila. Prav notranjosti so japonski oblikovalci namenili še posebno
veliko pozornosti in poskrbeli, da je nadpovprečno kakovostna in luksuzna. Prav tako kot v primeru
mazde6 je notranjost v primerjavi z aktualno generacijo na prvih fotografijah videti veliko bolj
kakovostna in ergonomska. No, nekateri bodo pripomnili, da je v primerjavi s predstavniki
luksuznega razreda še vedno malo špartanska.
Glede na to, da je predhodna generacija mazde3 požela veliko pozitivnih kritik na račun
voznih sposobnosti, so se japonski inženirji ob manjših popravkih odločili novo trojko izdelati na
platformi njene predhodnice. Nova trojka je tako obdržala povsem neodvisno arhitekturo obese –
mcpherson spredaj in multilink zadaj. Ameriškemu tržišču so pri Mazdi namenili dva bencinska
motorja – šibkejšega dvolitrskega s 109 kW/148 KM in močnejšega 2,5-litrskega s 123 kW/167 KM.
Oba motorja sta opremljena z ročnim petstopenjskim menjalnikom, kot možnost pa so kupcem na izbiro
ponudili še šeststopenski ročni ali petstopenjski avtomatski menjalnik.
Pri Mazdi kot pozitivne strani obeh motorjev izpostavljajo nizko porabo in emisijo škodljivih
emisij, še vedno pa niso predstavili podatkov o voznih sposobnostih. Šibkejši model pri mešanem
ciklu po ameriških standardih troši 8,4 litra goriva, medtem ko je pri močnejšem modelu poraba
višja za pol litra. Nova mazda3 za ameriško tržišče od varnostne opreme nudi le zavore z diski za
vsa štiri kolesa, medtem ko se ABS za pomoč pri zaviranju in DSC-sistem dinamične stabilnosti ter
kontrola trakcije dobijo le ob doplačilu. Standardno pasivno opremo sestavljajo štirje aktivni
nasloni za glavo in šest zračnih blazin.
Američani dočakali novo mazdo3
Na avtomobilskem salonu v Los Angelesu je Mazda končno predstavila dolgo pričakovano naslednico trojke. Nova mazda3 prinaša številne novosti.