Avto
9 ogledov

Američani dočakali novo mazdo3

Nova mazda3 je bila premierno razkrita v Los Angelesu.
1/7
Žurnal24 main
Na avtomobilskem salonu v Los Angelesu je Mazda končno predstavila dolgo pričakovano naslednico trojke. Nova mazda3 prinaša številne novosti.

Med drugim prinaša bolj všečno obliko, boljše vozne lastnosti in nižjo porabo. Kompaktna limuzina, predstavljena v Los Angelesu, je namenjena ameriškemu tržišču, vendar pa se bo enak avtomobil z redkimi spremembami in bogatejšo motorno paleto pojavil tudi v Evropi. Na stari celini z nestrpnostjo pričakujemo tudi hatchback različico s petimi vrati. Mazda3 bo Evropejcem premierno predstavljena prihodnji teden, ko svoja vrata odpira avtosalon v Bologni.

Nova mazda3 po pričakovanjih nadaljuje z atraktivno "zoom-zoom" obliko, ki so jo začeli z zadnjo generacijo mazde2. Prvi del vozila oblikovno spominja na mazdo6 in model rx8, vse to pa se nadaljuje tudi v notranjosti vozila. Prav notranjosti so japonski oblikovalci namenili še posebno veliko pozornosti in poskrbeli, da je nadpovprečno kakovostna in luksuzna. Prav tako kot v primeru mazde6 je notranjost v primerjavi z aktualno generacijo na prvih fotografijah videti veliko bolj kakovostna in ergonomska. No, nekateri bodo pripomnili, da je v primerjavi s predstavniki luksuznega razreda še vedno malo špartanska.



Glede na to, da je predhodna generacija mazde3 požela veliko pozitivnih kritik na račun voznih sposobnosti, so se japonski inženirji ob manjših popravkih odločili novo trojko izdelati na platformi njene predhodnice. Nova trojka je tako obdržala povsem neodvisno arhitekturo obese – mcpherson spredaj in multilink zadaj. Ameriškemu tržišču so pri Mazdi namenili dva bencinska motorja – šibkejšega dvolitrskega s 109 kW/148 KM in močnejšega 2,5-litrskega s 123 kW/167 KM. Oba motorja sta opremljena z ročnim petstopenjskim menjalnikom, kot možnost pa so kupcem na izbiro ponudili še šeststopenski ročni ali petstopenjski avtomatski menjalnik.



Pri Mazdi kot pozitivne strani obeh motorjev izpostavljajo nizko porabo in emisijo škodljivih emisij, še vedno pa niso predstavili podatkov o voznih sposobnostih. Šibkejši model pri mešanem ciklu po ameriških standardih troši 8,4 litra goriva, medtem ko je pri močnejšem modelu poraba višja za pol litra. Nova mazda3 za ameriško tržišče od varnostne opreme nudi le zavore z diski za vsa štiri kolesa, medtem ko se ABS za pomoč pri zaviranju in DSC-sistem dinamične stabilnosti ter kontrola trakcije dobijo le ob doplačilu. Standardno pasivno opremo sestavljajo štirje aktivni nasloni za glavo in šest zračnih blazin.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.