Ameriška ikona za 54.750 evrov decembra v Sloveniji

Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro
Vozili smo. Decembra bo tudi v Sloveniji mogoče kupiti eno od večnih ikon ameriške avtomobilske industrije, novi chevrolet camaro. V Sloveniji bo naprodaj za nekaj več kot 54.750 evrov, na voljo pa bosta tako kupe kot kabriolet.
Oglej si celoten članek

Chevrolet camaro je bil in ostaja eden najprepoznavnejših avtomobilov ameriške industrije. Najdemo ga praktično povsod, na plakatih, majicah, pesmih in filmskih uspešnicah. Povsem novi camaro se po desetletju vrača v Evropo, ki so ji pri Chevroletu namenili V8-motor z močjo 298 kilovatov za različico s samodejnim in 318 kilovatov (432 KM) za različico z ročnim menjalnikom.

Mišice vidne na daleč
Mišičast videz ostaja njegov zaščitni znak. Prednji del v obliki črke V, obkrožen z ozkimi svetili in ksenonskimi LED-prstani, na cesti prepričajo. Tako kot pri vseh modelih tudi tu ne gre spregledati velikega zlatega križa, zaščitnega znaka znamke. Zadek je edinstven. Zadnja dvojna žarometa s svetlečimi se diodami, velike okrogle kromirane izpušne cevi, podobne tistim pri modelu corvette ZO6, so dovolj, da avtomobila že na daleč ne boste spregledali.

Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro Volan deli z drugimi
Prvi vtisi o notranjosti so toplo-hladni. Elementi sicer odražajo duh športne preteklosti. Camaro sodobnost izraža z elementi, kot so moderna stikala in osvetlitev, zelo dober avdiosistem in serijski prilagodljivi prikazovalnik head-up, ki hitrost, vrtljaje, radijske nastavitve in druge elemente pred voznikom prikazuje v vetrobranskem steklu.

Vozniku so v pomoč tudi parkirna pomagala, vključno z vzvratno kamero. Posebnost je sklop štirih merilnikov pred menjalnikom, ki so zasnovani v ikoničnem slogu camara letnik 1969. Merilniki, osvetljeni s svetlečimi diodami v ozadju, prikazujejo temperaturo olja, tlak olja, temperaturo olja za menjalnike in stanje akumulatorja. Športno oblikovano okolje zmoti volan, ki je povsem enak kot v preostalih modelih znamke in stikala, kot je vklop luči, ki jih poznamo iz Oplovih in Chevroletovih nižje cenovnih modelov. Bolje se obnesejo v usnje oblečeni sedeži, ki so zelo udobni, a le spredaj, zadaj je prostora za kolena malo.

Narejen za Evropo
Camara so povsem prilagodili okusu evropskih voznikov in cest. Tako ima poleg povsem nove obese, ki vožnjo naredi mehkejšo v ovinkih, še vrsto drugih tehnoloških sprememb. Testirali so ga kar na nemškem dirkališču Nürburgring. Že zagon motorja je dovolj, da se vozniku naježi koža. Zvok osemvaljnika prepriča, poslušanje avdionaprave v avtomobilu je tako povsem odveč. 432 konjskih moči, ki jih je zmožen iztisniti V8 agregat, se v startu sicer niti ne občuti. Pri odzivnosti ob stisku stopalke za plin se bolje obnesejo turboagregati v evropskih različicah, ki pa le stežka dohajajo camarov V8 bencinski motor, ko se ta začne vrteti. V to prepričajo tudi camarove vozne karakteristike. Z ročnim menjalnikom 6,2-litrski LS3 V8 motor s 432 KS in 569 Nm navora pri 4.600 vrtljajih v minuti avto z mesta do 100 km/h premakne v 5,2 sekunde v primeru kupeja in v 5,4 sekunde, ko sedimo v kabrioletu. Samodejni menjalnik je združljiv z 6,2-litrskim L99 V8 motorjem z močjo 298 kilovatov, (405 KM), ki zagotavlja 556 Nm navora pri 4.300 vrtljajih v minuti. Kupe s samodejnim menjalnikom do 100 km/h pospeši v 5,4 sekunde, kabriolet zato potrebuje dodatne 0,2 sekunde. Najvišja hitrost je v obeh različicah 250 km/h.

Foto: Gregor Prebil Chevrolet camaro V Sloveniji decembra
Čeprav poraba ni na vrhu seznama lastnikov camara, so pri Chevroletu avtomobilu namenili sistem aktivega upravljanja goriva. To pomeni, da sistem v motorju med neobremenjeno vožnjo L99 samodejno zapre štiri od osmih valjev, na ta način pa prihrani do 7,5 odstotka goriva. Model camaro z ročnim menjalnikom v povprečju pri kombinirani vožnji po tovarniških podatkih porabi 14,1 litra goriva na 100 kilometrov, s samodejnim menjalnikom pa 13,1 litra.

Camaro v Slovenijo prihaja decembra, za 6,2-litrski V8 MT kupe (432 KM) bo treba odšteti 54.750 evrov, za kabriolet pa 61.750 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.